AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hei dere! Hvilke jakker tenker dere er fine til lange cardigans? Slike som går ned til knærne lengde, tenker det bare ser rart ut med de jeg har, så trenger sårt tips og inspirasjon!Anonymous poster hash: 775af...a95
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Hei dere! Hvilke jakker tenker dere er fine til lange cardigans? Slike som går ned til knærne lengde, tenker det bare ser rart ut med de jeg har, så trenger sårt tips og inspirasjon!Anonymous poster hash: 775af...a95 Det lurer jeg veldig på også! Derfor gir jeg denne en liten dytt .Anonymous poster hash: 81b93...c2a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Må nesten bli en kåpe i samme lengde. Evt. brette cardigan inn i jakken, men det blir jo sjelden pent. På milde dager kan man gå uten yttertøy og bare bruke et tykt skjerf, lue og hansker/votter til. Fuskepelsvest eller strikket vest kan også være fint utenpå en lang cardigan. Anonymous poster hash: daf06...f28 1
Gjest _LilleMy Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Jeg pleier bare å lukke jakken og brette cardiganen opp så den ikke synes utenfor jakken, så ordner jeg det til vanlig igjen når jeg tar av jakken 1
Gjest boltiten Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 (endret) Som en vanlig regel mener jeg at en jakke bør være lengre enn plagget under. Endret 21. august 2014 av boltiten 1
FantasDick Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Jeg synes det er helt greit å hive en skinnjakke over, men da bør den være åpen. Om den er lukket synes jeg man lett ser litt tilstappet ut med en tykk og lang cardigan under. 2
gohege Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Jeg pleier å slenge en åpen skinnjakke over, eller en kåpe som er like lang som jakken. Vest kan også fungere. Helst skulle jeg gjerne hatt vær som tilsa at jeg kan gå i bare cardigan med skjerf og hansker, men det går ikke på en frossenpinne som meg..
Infinite Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Det ser utrolig dumt ut med en cardigan som er dobbelt så lang som jakka. Lange cardiganer bruker jeg enten uten jakke over, eller så har jeg den med i veska og tar den på når jeg har tatt av jakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå