Gå til innhold

Usikker på om han er interessert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en fyr på tinder og vi har snakket litt der og på snapchat. Har også nå fått nummeret hans. Vi har møtt hverandre på byen og jeg syns tonen var veldig fin. Jeg er interessert i han og syns han er veldig hyggelig. Så derfor har jeg tatt litt initiativ. Han svarer på alle sms å sånn, og jeg får masse snaps, men jeg lurer på om han fortsatt kan være interessert selv om han ikke er så frempå med sms å sånn? Og er det greit at jeg er litt frempå? Jeg orker ikke alle disse reglene vi hele tiden skal følge jeg..

Anonymous poster hash: 9e361...36e
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har dere holdt på lenge?

Jeg tror at hemmeligheten ligger i å være mer avslappet, og ikke ha så store forventninger til at dette er mannen i ditt liv osv. På den måten vil du ikke tenke og gruble så mye over om det er ok å sende melding eller ikke. Da vil alt føles naturlig :)

Dessuten, tror jeg alle menn er forskjellige. Noen liker jenter med litt pågangsmot og bein i nesa. Andre vil ikke ha jenter som er for "på". De vil ha litt motstand, og litt usikkerhet om du liker de, eller ikke. På den måten blir de mer interessert.

Nå har jeg den oppfatning at menn som er interessert, vil vise at de er interessert.

Endret av lille_myyy
  • Liker 3
Skrevet

Har dere holdt på lenge?

Jeg tror at hemmeligheten ligger i å være mer avslappet, og ikke ha så store forventninger til at dette er mannen i ditt liv osv. På den måten vil du ikke tenke og gruble så mye over om det er ok å sende melding eller ikke. Da vil alt føles naturlig :)

Dessuten, tror jeg alle menn er forskjellige. Noen liker jenter med litt pågangsmot og bein i nesa. Andre vil ikke ha jenter som er for "på". De vil ha litt motstand, og litt usikkerhet om du liker de, eller ikke. På den måten blir de mer interessert.

Nå har jeg den oppfatning at menn som er interessert, vil vise at de er interessert.

Nei altså jeg møtte han på byen i helgen. Han virker sjenert.. Men fikk absolutt inntrykk av at han likte meg. Vi skal møtes for en kaffe til helgen da, etter mitt initiativ! Så vi får se hva som skjer videre..

Anonymous poster hash: 9e361...36e

Skrevet

Jeg tror ikke han er interessert.

Anonymous poster hash: 35b81...55a
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tror ikke han er interessert.

Anonymous poster hash: 35b81...55a

Hvorfor ikke?

TS; Jeg ville slappet litt av og prøvd (selv om det er vanskelig) å ikke legge så mye i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...