Blablaa Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hei, har tenkt å kjøpe tre par sko fra Zalando. Lurer på om noen her vet hvordan skoene der er? Er de normale i str? Og hvordan er det med levering? Denne lurer jeg på om også er vanntett? Har hørt mye bra om Timberland. Timberland Også disse to: Dockers KMB Dalia Såååå, noen som har erfaringer???
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Zalando er jo bare et selskap som selger bla sko i mange ulike merker. Det er derfor ikke noe spesielt med skoene, feks så er Timberland Timberland uansett om du handler fra Zalando eller andre nettsider. Ser at det ble litt klønete forklart, men zalando har altså ikke egne merker verken på sko eller klær. Jeg har handlet der mange ganger og er fornøyd med både priser og rask levering. Har alltid fått varene etter få dager dvs 2-4 dager. Anbefaler derfor zalando uten tvil, men jeg har aldri sendt noe tilbake igjen og vet derfor ikke hvordan det virker dersom du får feil størrelse el. Har ingen erfaringer med skoene du viser til, så kan dessverre ikke hjelpe deg der. Anonymous poster hash: 5a997...f16 2
_Aries Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Har ikke kjennskap til skoene, størrelsen varierer jo fra merke til merke. Dette er ikke noe Zalando selv er ansvarlig for. Ang. leveringstid; 2-5 dager, etter hva jeg har erfart. Har handlet hos Zalando sikkert 20 ganger, og har for det meste vært heldig. Har opplevd 2-3 ganger ett produkt med feil. Skeivhet i plagget, ødelagt søm osv. I det siste har jeg opplevd mer tull. Har opplevd å få feil vare 2 ganger på rad, og bestillingen var på akkurat samme vare. Akkurat det å returnere pakka til butikk er enkelt. Bare å gå inn på nett å skrive ut returslipp, så er resten i orden. Problemet er at de benytter seg av MyPack som jeg er svært lite imponert over. Du får ingen bekreftelse på at du returnerer pakken i det du leverer den. Dessverre er de også ekstremt slurvete med pakkene og mister pakker veldig ofte. Dette er en uheldig kombinasjon som gjør at Zalando ikke kan vite at du faktisk har levert pakken og at du i verste fall ikke får pengene tilbake. Jeg har opplevd å miste pakker hele 3 ganger. 2 skulle sendes til meg, den 3. skulle sendes i retur. Alle gangene har Zalando lagt seg flat og jeg har fått erstattet beløpet. Men jeg synes allikevel at dette gir lite sikkerhet til kundene. De bruker også veldig lang tid på å registrere en retur. (Opptil en mnd.) Så alt i alt har jeg gått fra å anbefale det til å bli litt mer nøytral.
Blablaa Skrevet 21. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2014 Har ikke kjennskap til skoene, størrelsen varierer jo fra merke til merke. Dette er ikke noe Zalando selv er ansvarlig for. Ang. leveringstid; 2-5 dager, etter hva jeg har erfart. Har handlet hos Zalando sikkert 20 ganger, og har for det meste vært heldig. Har opplevd 2-3 ganger ett produkt med feil. Skeivhet i plagget, ødelagt søm osv. I det siste har jeg opplevd mer tull. Har opplevd å få feil vare 2 ganger på rad, og bestillingen var på akkurat samme vare. Akkurat det å returnere pakka til butikk er enkelt. Bare å gå inn på nett å skrive ut returslipp, så er resten i orden. Problemet er at de benytter seg av MyPack som jeg er svært lite imponert over. Du får ingen bekreftelse på at du returnerer pakken i det du leverer den. Dessverre er de også ekstremt slurvete med pakkene og mister pakker veldig ofte. Dette er en uheldig kombinasjon som gjør at Zalando ikke kan vite at du faktisk har levert pakken og at du i verste fall ikke får pengene tilbake. Jeg har opplevd å miste pakker hele 3 ganger. 2 skulle sendes til meg, den 3. skulle sendes i retur. Alle gangene har Zalando lagt seg flat og jeg har fått erstattet beløpet. Men jeg synes allikevel at dette gir lite sikkerhet til kundene. De bruker også veldig lang tid på å registrere en retur. (Opptil en mnd.) Så alt i alt har jeg gått fra å anbefale det til å bli litt mer nøytral. Åja, oi! Nei det hørtes ikke så bra ut. Tenker at jeg må bruke litt på skikkelige vintersko, vet du hvor de kan selge Timberland sko da? Eventuelt noen andre dere anbefaler? Holder til i Stavanger.
_Aries Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Åja, oi! Nei det hørtes ikke så bra ut. Tenker at jeg må bruke litt på skikkelige vintersko, vet du hvor de kan selge Timberland sko da? Eventuelt noen andre dere anbefaler? Holder til i Stavanger. Jeg vet ikke.. Du kan alltids søke litt på google, ellers kan du bare prøve Zalando. Som sagt har jeg fått erstattet beløpet hver gang, men man vet liksom aldri helt sikkert.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Åja, oi! Nei det hørtes ikke så bra ut. Tenker at jeg må bruke litt på skikkelige vintersko, vet du hvor de kan selge Timberland sko da? Eventuelt noen andre dere anbefaler? Holder til i Stavanger. Footway.no er jeg kjempefornøyd med, gratis frakt og enormt utvalg. Tror de har Timberland også. Anonymous poster hash: 3e486...84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå