Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmålet mitt er: Hvordan spørre om vi skal flytte sammen? Hvordan gjorde du det når du skulle flytte sammen med kjæresten? Hvor lang tid tok det før dere flyttet sammen?

Liten fortelling for de som vil lese: For ca 2 år siden fikk jeg leiligheten hjemme hos meg av foreldrene mine. Og kjæresten skulle egentlig flytte inn med meg, men jeg var så usikker fordi vi ikke hadde vært sammen mer enn et halvt år ca.. Han ville jo flytte med meg og ville ikke presse meg. Men så skjedde det mye i livene våres så det hadde vært tungvindt å bo sammen hos meg om vi hadde flyttet sammen.

Vi har nå vært sammen i 3 år og jeg vil så gjerne flytte sammen med han. Han har nå fått leilighet(enda ikke flyttet inn). Jeg har prøvd å flere mnd å ta opp dette temaet med å flytte sammen, men har ikke klart å nevne ordet flytte sammen til han. Jeg er redd for å bli skuffet.. At han ikke vil.

Jeg har ofte nevnt ordet fremtid, og da tenker han liksom på barn ogsnt.. ikke flytte sammen sånn nå i nermeste fremtid. Jeg føler at han kanskje vil men han tør ikke med tanke på at jeg har egen leilighet hjemme hos meg.. Men det er ingen problem for mine foreldre å leie ut leiligheten hvis jeg flytter til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville bare spurt han rett ut, evt du kan sende han en melding å spørre på en "normal" måte: hei, du jeg lurte på om vi kunne ta en samtale en dag og snakke om forholdet vårt og om vi kanskje skulle gått et steg lenger?

Anonymous poster hash: 3978b...b31
Skrevet

ville bare spurt han rett ut, evt du kan sende han en melding å spørre på en "normal" måte: hei, du jeg lurte på om vi kunne ta en samtale en dag og snakke om forholdet vårt og om vi kanskje skulle gått et steg lenger?

Anonymous poster hash: 3978b...b31

Det alle andre sier "spørr han rett ut" Men det er ikke så lett.. Jeg er så redd for å bli skuffet... Jeg blir så lett øm på slike områder. Jeg vil så gjerne at han spør meg men det vet jeg kommer til å ta tid.. Men jeg kunne vel kaskje ha spurt på melding!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...