AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Inspirert av tråden om han som vil at kjæresten skal slutte å snakke med mannfolk.. Jeg er sjenert og stille men hva gjør dere som er flørtete og utadvendte? Tar dere hensyn til kjæresten?Anonymous poster hash: 0c69a...efe
Puny Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Selvfølgelig tar jeg hensyn til kjæresten, flørter ikke med andre, samtidig er jeg en utadvendt person og kan ikke slutte å være sosial
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Problemet er vel at det som for en person er å være sosial er å være flørtete for en annen. En veldig sjenert person flørter kanskje mens en annen person oppfatter det som vanlig sosial væremåte. Jeg slutter å være utpreget flørtete når jeg har kjæreste, men hvis noen flørter masse med meg er jeg jo ikke en kald fisk tilbake. Jeg oppsøker ikke flørt aktivt.Anonymous poster hash: 5102c...9bd 1
Pixxie Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Jeg har hørt at jeg kan være flørtete, jeg ser ikke på å være smilende og hyggelig som flørting men det kan selvsagt oppfattes slik. Om jeg hadde vært singel og det var en jeg likte ville jeg ha flørtet, er jeg i et forhold liker jeg kjæresten min og føler ikke at jeg må "legge bånd" på meg selv for å ta hensyn til kjæresten min, det blir bare slik fordi jeg ikke har behov for å flørte
Sapientia Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Jeg har ingen interesse av andre menn på den måten, og jeg tar selvsagt hensyn til kjæresten. Så nei, jeg flørter ikke bevisst med noen. OM noen skulle oppfatte meg som flørtete så er det ikke gjort med overlegg fra min side. 1
Mango Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Ja, jeg tar hensyn til kjæresten. Jeg er veldig glad i å snakke med andre (hvertfall etter noen øl..) og er generelt ei glad jente som liker å le, og er interessert i hva andre har å si. Jeg flørter ikke bevisst, men er nok flere som har mistolket signalene mine.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Ja det er jeg, med kjæresten min
Anglofil Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Jeg flørter ikke med andre når jeg er i et forhold. Mvh Yvonne
Jolene Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Jeg er like flørtete med som uten kjæreste. Er sånn av natur bare
Mrs Smith Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Tar hensyn, klart det. Men litt hverdags"flørt" med andre må vel være lov så lenge man vet hvor grensene går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå