Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datet en gutt en god stund, men som den usikre syttenåringen jeg er avsluttet jeg det da det begynte å gå for langt, på grunn av overfladiske grunner. Kanskje var det mer jeg ikke klarte å sette ord på, men hvertfall visste jeg ikke hva jeg følte for han. Vi fortsatte å snakke en del etter det likevel, var enige om å være gode venner og han hadde vel fortsatt håp. Så møtte jeg han på fest etter å ikke ha møtt han på en måned - og alt føltes riktig. Jeg følte meg ordentlig lykkelig med han og han var den eneste jeg ville han. Kjente skikkelig på hvor mye jeg hadde savnet å være med han.

Tror dere det var alkoholen som gjorde det? Nå tør jeg ikke snakke så alt for mye med han(eller møte han) i tilfelle han skal tro jeg vil mer - samtidig går jeg hele tiden rundt å sjekker om jeg har fått en melding fra han osv. Jeg følte så sterkt for han den kvelden. Skal sies at jeg hadde følelser for han tidligere og(bare ikke sterke nok), og hadde veldig mange fine stunder sammen med han. Hva tror dere, kan det være at alkoholen lurte meg?

Anonymous poster hash: a273b...015

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Anonymous poster hash: a273b...015

Skrevet

Det kan være alkoholen som lurte deg, men det finner du vel aldri ut om du ikke møter han. Vær ærlig, si du er redd alkoholen gjorde at du følte det du gjorde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...