Gå til innhold

Til dere menn ang å ta kontakt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden "hvordan ta kontakt med motsatt eller samme kjønn i hverdagen"; ville dere likt det/hvordan ville dere ha reagert om ei fremmed jente sa hei eller tok kontakt med dere i hverdagen?

Jeg ser ofte menn jeg kunne tenke meg å si hei til som singel jente i hvrdagslige situasjoner, og jeg legger ofte merke til at menn kikker litt ekstra på meg...jeg håper jeg ikke høres innbilsk ut, men jeg er ei søt og pen jente og ser jo om noen ser ekstra på meg eller holder blikket. Er allikevel usikker og litt sjenert av meg, men vil så gjerne begynne å bli litt modigere. Er dette noe jeg bør ta sjansen på eller blir det sett på som rart/vulgært e.l.? :vetikke:

Anonymous poster hash: c7321...1d8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Jeg ser også kjekke menn i hverdagen, og skulle ønske de tok kontakt med meg.

Anonymous poster hash: 56590...009
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe imot det, men så er ikke jeg populær eller kjekk da.

• Liker 2
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Jeg ser også kjekke menn i hverdagen, og skulle ønske de tok kontakt med meg.

Anonymous poster hash: 56590...009

Ja ikke sant! :) Særlig når noen ser litt ekstra og du liksom merker at det er noe i lufta...men så skjer det jo ikke noe mer hvis ingen tør å si hei eller noe. Og uansett så må det jo være et fint kompliment eller hyggelig i hverdagen, om ikke annet, hvis vi jenter tør å si noe da? Hva sier dere menn? :) TS

Skrevet

Det hadde vært en drøm om noen hadde kommet bort til meg, for jeg har tydeligvis ikke baller til å gjøre det samme :ironi:

Anonymous poster hash: 38495...694
Skrevet

Jeg ville ikke hatt noe imot det, men så er ikke jeg populær eller kjekk da.

Vet du, kjekk er i øyet som ser...de jeg har vært sammen med tidligere har hatt dårlig selvtillit og ikke sett på seg selv som kjekke i det hele tatt, men for meg har de vært verdens fineste ;) Jeg har aldri falt for typiske modell-pene menn :P Takk for svar, veldig greit å vite hva dere synes om dette før jeg evt tør ta sjansen :) TS

Skrevet

Det hadde vært en drøm om noen hadde kommet bort til meg, for jeg har tydeligvis ikke baller til å gjøre det samme :ironi:

Anonymous poster hash: 38495...694

Takk for svar, veldig greit å høre :) Jeg mistenker at ingen tør å ta kontakt eller si noe skjønner du...TS

Skrevet

Inspirert av tråden "hvordan ta kontakt med motsatt eller samme kjønn i hverdagen"; ville dere likt det/hvordan ville dere ha reagert om ei fremmed jente sa hei eller tok kontakt med dere i hverdagen?

Jeg ser ofte menn jeg kunne tenke meg å si hei til som singel jente i hvrdagslige situasjoner, og jeg legger ofte merke til at menn kikker litt ekstra på meg...jeg håper jeg ikke høres innbilsk ut, men jeg er ei søt og pen jente og ser jo om noen ser ekstra på meg eller holder blikket. Er allikevel usikker og litt sjenert av meg, men vil så gjerne begynne å bli litt modigere. Er dette noe jeg bør ta sjansen på eller blir det sett på som rart/vulgært e.l.? :vetikke:

Jeg ville satt veldig pris på det! :-)

Skrevet

Jeg er kvinne og ser gjerne på folk - begge kjønn - dersom det er noe ved dem som fascinerer meg. Det kan være at de ligner på noen fra tv, at de er pene, stygge etc. Betyr ikke at jeg er interessert i en date lism.

Anonymous poster hash: 1bee1...713

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Det har skjedd meg en håndfull ganger. Jeg blir like forvirret og ukomfortabel hver eneste gang.

Skrevet

Jeg er jente og har opplevd dette noen ganger. Før ble jeg kjempeflau og flakka blikket i alle bauger og kanter, men så tenkte jeg at "hey her tør han å smile og si hei, så bør jeg jaggu tørre å smile og si hei tilbake". Ikke alltid like lett, men gud bedre så stas det er :)

Hendt noen ganger på bussen og det kan gjøre en småtrøtt og tung morgen, til en helt superfantastisk dag. Om det så aldri blir mer enn det ene heiet eller smilet, så er det allikevel så utrolig hyggelig å få den lille oppmerksomheten.

Anonymous poster hash: 33a8a...f05
Skrevet

Hyggelig om folk sier hei dagligdagse situasjoner. Uansett kjønn. :) .

Skrevet

I fylla gjør jeg det… Da går jeg bort til en jeg synes er kjekk og sjekker han opp…

Anonymous poster hash: e6828...029
Skrevet

Hei! Så hyggelig at du lot deg inspirere av tråden min. Du er hjertelig velkommen til å bidra til å gjøre hverdagen til en mer spennende plass! :) Når det er sagt så synes jeg det absolutt er positivt når jenter tar kontakt med meg. Det er sjeldent de gjør det i hverdagen, men det hender jo at man småprater med folk. Så min mening er at du bare skal kjøre på. Verste som kan skje er at de blir sjokkerte over at noen snakker til dem. ;)

Anonymous poster hash: e880f...c3c
Skrevet

Første steget er å av anonymisere deg selv da ;)

Du må ihvertfall tørre å vise intensjonen bak det ..og ikke kryptisk skjjule dine intensjoner.

Får trene deg i helgen ...det skal jeg også gjøre. Se om jeg finner noen spydige kvinnfolk som kan demonstrere hvor lei de er av meg og alle andre mennene :)

Skrevet

Det er nå bare å gjøre det.

Åpne kommunikasjon med noen har vel ikke noen annen intensjon enn nettopp det å få samtalen i gang.

Men så har du menn og så har du menn. Mens kvinner fort møter10-20 som "prøver seg" hver gang de går ut, er dette ikke noe som skjer oss hver dag, så noen kommer til å bli vippet av pinnen. Men er det meg du treffer, særlig på ettermiddagen når jeg sitter med avisa på cafe etter jobb, så kan vi få det riktig trivelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...