AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten kvinneguiden! Kvinnguiden og brukeren her mottar en del kritikk, mye uberettiget kritikk også, men jeg vil gjerne takke alle de snille og hjelpsomme brukerne her inne. Jeg er blitt ganske glad i kvinneguiden, og er det noe jeg lurer på (reisetips, råd angående familie- og venner, politiske spørsmål, tanker rundt livet) oppretter jeg en tråd her inne. Det er alltid reflekterte og hjelpsomme svar å få - Ja, det er noen mindre hjelpsomme svar også, men de bryr jeg meg ikke så mye om, så lenge det er én bruker som gir meg gode, reflekterte svar. Takk! Anonymous poster hash: 400fb...eef 6
Livet er godt Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Ja, jeg synes også det er utrolig mange flotte, snille og hjelpsomme mennesker her inne.
Hoppetaujenta Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Bare ta kontakt hvis du har for mange poser og trenger hjelp over gata en vakker dag, ts. Jeg kommer! 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Tar rosen til meg. Ja, jeg synes også det er utrolig mange flotte, snille og hjelpsomme mennesker her inne. Det finnes ikke noe lignende norsk forum. Her inne har jeg lest utrolig mange fine, reflektere og gode svar - det er alltid hjelp å få her inne, og mitt inntrykk er at de fleste prøver å hjelpe så godt de kan. Kvinneguiden får mye kritikk av brukerne, og ja, det er en del tullinger her inne (som ellers også i samfunnet), men det er enda flere gode brukere med hodet på rett plass her inne :-) Jeg setter stor pris på dette forumet og flere av brukerne her inne! Anonymous poster hash: 400fb...eef 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Takk, i lige måde trådstarter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå