Gå til innhold

Er dette en dere ville ha satset på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig å se dette selv når man står midt oppi datingfasen og det er følelser opp og ned og i mente.. Usikker på om det er jeg som er for kravstor, og om jeg forventer for mye.. Ta en kikk på denne "lista"; er dette en dere ville ha satset på? Virker han så interessert som han selv påstår at han er?

- Har stort sett unnskyldninger for ikke å treffes, tar sjelden initiativ selv.

- Usikker på hva han vil (til tross for at han var 100% sikker i startfasen)

- Gir omtrent aldri komplimenter

- Svarer omtrent aldri på telefon

- En av de få jeg hadde stolt på i et forhold (mtp utroskap)

- Sier at OM han skal ha noen nå, så er det MEG han vil ha.

- Har kontakt hver dag

- Er 100% sikker på at han ikke er ute etter kun sex

- Påstår at jeg stresser, at vi må ta ting som det kommer. Har "holdt på" i over 6 mnd.

Er dette noe dere ville ha "ventet" på?

Anonymous poster hash: f0ae9...27a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Been there - done that - never again!

Anonymous poster hash: 0765b...dfa
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tror du vet svaret selv.. Nei, ville ikke kastet bort mer tid på denne fyren.

Anonymous poster hash: 51ce9...866

• Liker 4
Gjest krokodillen
Skrevet

Ser ikke helt de store problemene her

Skrevet

Er så vanskelig å se dette selv når man står midt oppi datingfasen og det er følelser opp og ned og i mente.. Usikker på om det er jeg som er for kravstor, og om jeg forventer for mye.. Ta en kikk på denne "lista"; er dette en dere ville ha satset på? Virker han så interessert som han selv påstår at han er?

- Har kontakt hver dag

- Påstår at jeg stresser, at vi må ta ting som det kommer. Har "holdt på" i over 6 mnd.

He's not that into you.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har vært i dine sko og ville aldri gått gjennom det der igjen. Etter å ha truffet menn som virkelig vil ha meg ser jeg at det der er tegnene på en mann som ikke er sååå interessert i deg eller liker deg godt nok. Hadde aldri giddet det der om jeg var deg, du bør kutte han ut..

Anonymous poster hash: cbe10...feb
Skrevet

Nei det ville jeg ikke satset på.

Skrevet

Han høres ikke så veldig interessert ut.

Skrevet

Du sier du har kontakt daglig, er det du eller han som tar kontakt?

Dersom han kontakter deg daglig er jo det veldig bra, og da tyder det på at han er interessert i deg og at han kanskje har problemer med å uttrykke hva slags følelser han har for deg.

Men om det er du som kontakter ham, kan det virke som om han egentlig ikke har noen følelser for deg og at han bare lar seg engasjere av deg på grunn av høflighet, hensynet til dine følelser eller fordi han ikke har noe bedre å gjøre.

Skrevet

- Har kontakt hver dag

Å putte det negative opp mot det positive kan være lurt, fordi vi som du også tenker, kan være for kravstore i dag. Men når jeg ser på begge disse listene, tenker jeg at også ting på den positive listen er ting som gjør at du ikke får det du ønsker fra en relasjon her og nå. At han sier at han ikke bare er ute etter sex, samsvarer ikke med handlingen hans. Han får sex gjør han ikke? Hva får du?

Du er førstevalget hans den dagen han er klar for et forhold, det er i mine øyne noe som gjør det hele ganske enkelt. Når han er klar for et forhold, så kan han ta kontakt med deg og se om du er ledig på markedet. Han respekterer ikke dine føleser og din tid, og ved å sette grenser for deg selv og ditt liv, vil han kanskje få litt mer respekt for deg også!

• Liker 2
Skrevet

Er så vanskelig å se dette selv når man står midt oppi datingfasen og det er følelser opp og ned og i mente.. Usikker på om det er jeg som er for kravstor, og om jeg forventer for mye.. Ta en kikk på denne "lista"; er dette en dere ville ha satset på? Virker han så interessert som han selv påstår at han er? - Har stort sett unnskyldninger for ikke å treffes, tar sjelden initiativ selv.- Usikker på hva han vil (til tross for at han var 100% sikker i startfasen)- Gir omtrent aldri komplimenter- Svarer omtrent aldri på telefon - En av de få jeg hadde stolt på i et forhold (mtp utroskap)- Sier at OM han skal ha noen nå, så er det MEG han vil ha. - Har kontakt hver dag- Er 100% sikker på at han ikke er ute etter kun sex- Påstår at jeg stresser, at vi må ta ting som det kommer. Har "holdt på" i over 6 mnd. Er dette noe dere ville ha "ventet" på? Anonymous poster hash: f0ae9...27a

Heter han Thomas? :) (tihiiiii)

Neida, det der hadde jeg ikke giddet. Skal du liksom vente til han blir klar da? Kanskje han finner ei annen imellom-tiden.

Anonymous poster hash: af901...33e

Skrevet

- Har kontakt hver dag

Dump ham. Du går på nåler her....

Anonymous poster hash: 6daa6...f63

Skrevet

Hjertelig takk for gode svar, dere tenker litt som meg.. Har vært igjennom akkurat det samme før, og alt dette er jo helt tydelige tegn på at han ikke er interessert.. Det som gjør meg forvirret er at det ofte er HAN som tar kontakt (slik som en av dere spurte om). Dersom jeg ikke har tatt kontakt iløpet av en dag gjør han det alltid.

Han får sex, men veldig ofte kommer han på besøk uten at det blir sex av det (selv om JEG kanskje vil). Han sier selv at han oppfører seg som en idiot, beklager seg på det sterkeste, og en gang begynte han faktisk å grine fordi han sa han var redd for å miste meg. Sa at da måtte han faktisk begynne å vise det, og det forsto han. Men så skjer det altså ingenting...

Men jeg har fått mange gode råd av dere her.. Han sier jo at han ikke er klar for forhold, men at han vil fortsette som dette og se hvordan det går. Jeg tror faktisk ikke jeg klarer det. Takk til dere alle :)

• Liker 2
Skrevet

Har han vært i forhold før?

Det har han ja. TS

Skrevet

Heter han Thomas? :) (tihiiiii)

Neida, det der hadde jeg ikke giddet. Skal du liksom vente til han blir klar da? Kanskje han finner ei annen imellom-tiden.

Anonymous poster hash: af901...33e

:hoho:

Jeg er ikke TS, men har datet en fyr som heter Thomas og tenkte umiddelbart på han da jeg leste hovedinnleget :ler:

Anonymous poster hash: 5d1e0...272

Skrevet

Hjertelig takk for gode svar, dere tenker litt som meg.. Har vært igjennom akkurat det samme før, og alt dette er jo helt tydelige tegn på at han ikke er interessert.. Det som gjør meg forvirret er at det ofte er HAN som tar kontakt (slik som en av dere spurte om). Dersom jeg ikke har tatt kontakt iløpet av en dag gjør han det alltid.

Han får sex, men veldig ofte kommer han på besøk uten at det blir sex av det (selv om JEG kanskje vil). Han sier selv at han oppfører seg som en idiot, beklager seg på det sterkeste, og en gang begynte han faktisk å grine fordi han sa han var redd for å miste meg. Sa at da måtte han faktisk begynne å vise det, og det forsto han. Men så skjer det altså ingenting...

Men jeg har fått mange gode råd av dere her.. Han sier jo at han ikke er klar for forhold, men at han vil fortsette som dette og se hvordan det går. Jeg tror faktisk ikke jeg klarer det. Takk til dere alle :)

Mange som har rådet deg til å droppe hele greien, og jeg forstår de svarene, med tanke på hvor vanskelig det er å føle på den usikkerheten du sitter med. Kanskje du også delvis føler deg avvist, fordi han ikke vil være kjæresten din.

Samtidig viser jo oppførselen hans også at han liker deg, at han ikke vil miste deg, at han vet at han ikke kan gi deg alt du trenger gjennom å kunne definere dere som kjærester.

Jeg har selv vært der. Jeg valgte å fortsette, se om han ville "komme dit" en gang han også. Jeg ventet i flere ÅR. Han brukte avstand som argument da, på at vi ikke kunne bli sammen. Men jeg satt jo likevel der og ville satse, så klarte ikke å forstå at han kunne føle ting for meg så lenge han ikke ville bli sammen. Til tider var jeg et vrak. Jeg var sint, fordi han aldri gav ordentlig slipp på meg - jeg var irritert, fordi jeg ikke klarte å gi slipp på han selv om jeg opplevde at han ikke likte meg "godt nok" - jeg følte meg mindre verdt, fordi han jeg ville ha ikke ville satse på meg - og jeg følte meg dum, som så alle disse tingene, men likevel valgte å fortsette.

Jeg er glad jeg holdt fast. I dag er vi kjærester, og opplever det som at han nesten er mer forelsket enn meg.

Jeg vet ikke hvilke grunner "din mann" har for å ikke satse, men jeg hadde nok spurt. Og så hadde jeg kommet med mine grunner til hvorfor du føler det annerledes. Ingen garanti for at det vil fungere, men i mitt tilfelle hjalp det, sammen med en god dose tålmodighet.

Anonymous poster hash: 4cfef...baa

Skrevet

Niks, har vært borti det der selv. Plutselig sto han oppført som i et forhold på facebook... Gidder ikke bruke tid på sånt lenger.

• Liker 1
Skrevet

Mange som har rådet deg til å droppe hele greien, og jeg forstår de svarene, med tanke på hvor vanskelig det er å føle på den usikkerheten du sitter med. Kanskje du også delvis føler deg avvist, fordi han ikke vil være kjæresten din.

Samtidig viser jo oppførselen hans også at han liker deg, at han ikke vil miste deg, at han vet at han ikke kan gi deg alt du trenger gjennom å kunne definere dere som kjærester.

Jeg har selv vært der. Jeg valgte å fortsette, se om han ville "komme dit" en gang han også. Jeg ventet i flere ÅR. Han brukte avstand som argument da, på at vi ikke kunne bli sammen. Men jeg satt jo likevel der og ville satse, så klarte ikke å forstå at han kunne føle ting for meg så lenge han ikke ville bli sammen. Til tider var jeg et vrak. Jeg var sint, fordi han aldri gav ordentlig slipp på meg - jeg var irritert, fordi jeg ikke klarte å gi slipp på han selv om jeg opplevde at han ikke likte meg "godt nok" - jeg følte meg mindre verdt, fordi han jeg ville ha ikke ville satse på meg - og jeg følte meg dum, som så alle disse tingene, men likevel valgte å fortsette.

Jeg er glad jeg holdt fast. I dag er vi kjærester, og opplever det som at han nesten er mer forelsket enn meg.

Jeg vet ikke hvilke grunner "din mann" har for å ikke satse, men jeg hadde nok spurt. Og så hadde jeg kommet med mine grunner til hvorfor du føler det annerledes. Ingen garanti for at det vil fungere, men i mitt tilfelle hjalp det, sammen med en god dose tålmodighet.

Anonymous poster hash: 4cfef...baa

Veldig veldig kjekt å høre at det funket for dere til slutt!! :) Han har gitt meg grunner til hvorfor han ikke tørr å satse ennå, og det er vel forsåvidt en "godkjent" grunn. Men oppi mitt hode tenker jeg at dersom han hadde hatt de riktige følelsene for meg, så ville han ikke ha sluppet tak i meg for alt i verden.

Jeg er 100% sikker på at han ikke holder på med andre, og jeg kjenner virkelig til player-typen. Han her er ikke en slik en. Han har veldig mange flere positive egenskaper jeg ikke ramset opp i første innlegget. (og flere negative som jeg heller ikke ramsa opp....)

Problemet her er at jeg føler meg så ekstremt tilsidesatt, og alle følelsene du nevner her som sinne, fortvilelse, irritasjon og mindreverdighet er noe jeg ikke vet om jeg takler i denne ventefasen så lenge jeg ikke får bekreftet at han faktisk er så interessert som han sier. For han SIER ihvertfall at han er forelsket i meg, bryr seg om meg og er uendelig glad i meg. Jeg er bare tilhenger av handling fremfor ord.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...