Gå til innhold

Billig hotell i Trondheim sentrum

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal en tur til Trondheim slutten av denne månenden, er stundent og har dermed ikke så romslig økonomi. Må overnatte to netter på hotell og har lett etter billig hotell uten å finne det. City living var det eneste billige hotellet i Trondheim sentrum, men alle rommene var booket :-\ Noen som vet om billige hoteller i sentrum av Trondheim? Tuusen takk på forhånd:)

Anonymous poster hash: aa57b...b31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Best Western Nova er ikke så gal pris på. Thon Hotel Trondheim pleier også ha grei pris.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best Western Nova er ikke så gal pris på.

Tusen takk for tips, skal sjekke det ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også sjekke Elgeseter hotell. Frokosten er ikke allverdens fancy etter det jeg husker og du kan risikere å få bad på gangen, men hotellet var ellers greit nok. (Og de fleste rommene har eget bad, tror jeg. Jeg hadde bare uflaks)

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvilke datoer du trenger overnatting? Da synes jeg det er best å bruke forskjellige søkemotorer for å finne best mulig pris.

Edit; altså, expedia, hotels, momondo o.l.

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også sjekke Elgeseter hotell. Frokosten er ikke allverdens fancy etter det jeg husker og du kan risikere å få bad på gangen, men hotellet var ellers greit nok. (Og de fleste rommene har eget bad, tror jeg. Jeg hadde bare uflaks)

Takker:-) Billig hotell, like billig som City Living, men det var (dessverre) ingen rom tilgjengelig på datoene som jeg valgte :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hvilke datoer du trenger overnatting? Da synes jeg det er best å bruke forskjellige søkemotorer får finne best mulig pris.

Edit; altså, expedia, hotels, momondo o.l.

Tenker du på nettsider ala hotels.com?

Takk for tips :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal en tur til Trondheim slutten av denne månenden, er stundent og har dermed ikke så romslig økonomi. Må overnatte to netter på hotell og har lett etter billig hotell uten å finne det. City living var det eneste billige hotellet i Trondheim sentrum, men alle rommene var booket :-\ Noen som vet om billige hoteller i sentrum av Trondheim? Tuusen takk på forhånd:)

Hva med couchsurfing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på nettsider ala hotels.com?

Takk for tips :-)

Ja, finnes en hel haug av de! Jeg brukte en liten evighet på å søke etter hotell da jeg var i Stockholm for ikke så lenge siden, og klarte å få ned prisen med flere tusen i forhold til andre hoteller i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med couchsurfing?

Aldri hørt om det før? :-\

Ja, finnes en hel haug av de! Jeg brukte en liten evighet på å søke etter hotell da jeg var i Stockholm for ikke så lenge siden, og klarte å få ned prisen med flere tusen i forhold til andre hoteller i nærheten.

Det hørtes veldig bra ut, skal sjekke det ut, tusen takk igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også sjekke Trondheim Vandrerhjem hvis du ikke MÅ ha enkeltrom.

....

Korrigerer meg selv. Ser ut som de har enkeltrom også, men ligger litt utenfor sentrum da.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...