AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Mannen fyller 40 år, og jeg trengr tips til en helt rå gave! Ikke seksuelt, det klarer jeg å finne ut av selv. Han liker: Adrenalinkick øl tur i naturen Motor Kom med tips!!! Anonymous poster hash: ef71d...d77
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Hvilken kostnadsramme har du på denne gaven? Snakker vi ny fiskestang og en sixpack eller once-in-a-lifetime tur til uberørt natur på Kolahalvøya? Eller noe midt i mellom?Anonymous poster hash: 3ca6d...0fd
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Mellom 0 og 4000 kr Anonymous poster hash: ef71d...d77
Gjest Whitestripes Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Tandemhopp i fallskjerm? Ta kontakt med en rallykjører og få en tur på bane med han? Tur til Dublin med ølsmaking på diverse puber? 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Det er en stund til, men du kunne jo sjekke om noe på ekstremsportveko i Voss kunne være av interesse? Anonymous poster hash: f5436...2d2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Herregud, 40?! Dump ham!!Anonymous poster hash: f0485...53c
Commander Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Mannen fyller 40 år, og jeg trengr tips til en helt rå gave! Ikke seksuelt, det klarer jeg å finne ut av selv. Han liker: Adrenalinkick øl tur i naturen Motor Kom med tips!!! Anonymous poster hash: ef71d...d77 Billetter til formel 1 i europa (tyskland/england/belgia eks). Trening på fredag, kvalifisering på lørdag og race på søndag. Samtidig går det mange andre arrangementer på samme bane. En motorsport helg mao. Man kan kjøpe faste plasser på en tribune, så kan man sette seg ned å se på bil/mc og F1 en helg med øl og bratwurst. Utenfor selve banen er det et enormt område hvor bilfabrikkene har utstillinger og salgsmesser. Verdt en tur bare det. Bare parkeringsplassen for tilskueren kan sette norske bilmesser i forlegenhet med BMW M serie, italienske sportsbiler mm. Billettene avhenger selfølgelig av plassering. Men billetten er innenfor budsjettet ditt, i tillegg kommer reise/overnatting. det blir som en vanlig oval storbyhelg.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Herregud, 40?! Dump ham!!Anonymous poster hash: f0485...53c Du er 17 eller? Takk for tips dere andre.T andemhopp har han gjort. Ølsmaking i Dublin har han gjort. Motorsport,øl og bratwurst, kan være en idè. Rafting også, men jeg har snakket veldig mye om rafting i det siste, så vil ikke at han skal tro at jeg har kjøpt det, fordi jeg vil selv. Anonymous poster hash: ef71d...d77
Antoinette Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Mann i full krise dette. Ekstremsport, øl, biler??? I alle dager. 2
Commander Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 Mann i full krise dette. Ekstremsport, øl, biler??? I alle dager. Finner bare tilbake til røttene, det som er viktig i livet etter 10-15 år med barnehage, sfo, dugnader, barnetv og lese brannmann Sam på senga. På tide å sette fra seg tøflene og dieselskodaen, på med bootsene og uttrykke noen primalskrik på testosteronfyllte steder. Ihvertfall 2-3 dager før man igjen står til knees i møkkete reimadresser, studerer lekseplaner og smører matpakker med p4 nyhetene i bakgrunnen 06:00. Alle fortjener er guttetur med motorsport, billig øl og feit leiebil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå