AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg har lagt merke til at noen på min fb får ekstremt mange likes hvis de legger ut et bilde...Mens om jeg legger ut et bilde får jeg max 40 likes (hvis det er av meg selv) Jeg legger ut mer enn disse personene som får mange likes, men skjønner likevell ikke hvorfor de får så mye mer. Her om dagen la min kusine ut et bilde av henne og hennes mann og bildet fikk masse kommentarer og over 200 likes.. Jeg tenker at noen mennesker er mer likt enn andre. Det er klart, og det gjør jo igrunn vondt når jeg ser at jeg ikke er like "populær". Noen mennesker blir bare forgudet av andre, jeg ser den. Ikke skjønner jeg hvorfor noen ganger, for mange av de som får mange likes, er tilsynelatende flotte mennesker på utsiden, men viser seg og ofte å være falsk når du blir kjent med de... Har dere lagt merke til dette med likes? Anonymous poster hash: 26e32...66f 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Jeg får ca. 200 likes på profilbildene mine jeg legger ikke ut ofte ting, men jeg er ikke noe særlig populær har heller ikke fremmede på face. Jeg er ensom og det hjelper ikke noe særlig med at folk liker bildet mitt.. Anonymous poster hash: 2dcaa...8a2 2
Bbc_tromvik Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Alle får likes nå for tiden. Til og med feite kjerringer klarer å samle opp 100 likes nå for tiden. Likes skal man ikke legge for mye i for tida. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Jeg synes noen fortjener å bli forgudet, men jeg vet at jeg kan nevne tre stykker som ikke gjør annet enn å "kule seg", "drække" og sånn. En dritings fyr som spiller i et band får mange likes fordi han spiller i band og kan like gjerne vise fingern til kamera, mens jeg vet at en av de interessante guttene får mindre likes, men er mye mer forgudet.... Anonymous poster hash: ea2f2...5ed
Gjest Badebuksa Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Jaa. Eh.. Vel.. Facebook er dritt, drit i Facebook. Likes? Hva er det verdt? Ikke en dritt. Gå deg en tur i skævven og plukk sopp. DET er verdt noe. Så kan facebookerne sitte og elske seg selv. 11
LatersBaby Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Kan ikke fatte hvorfor antall likes er noe å henge seg opp i ! Har ei venninne i slutten av 20-årene som sender meg meldinger i innboksen hvor hun ber meg like eller kommentere bildet hennes, tenker mitt og ignorerer hele bildet i kjempe protest. 13
Livet er godt Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Jeg forstår at det kan være sårt. Men som flere skriver her, det har ofte ikke sammenheng med hvor godt likt de er i virkeligheten.
skreppamedleppa Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Det er facebook, jeg skjønner ikke at likes på fb er så viktig? 200 likes, altså hvor mange "venner" har en da på fb og hvor mange av disse er venner? Synes alt for mange tar fb til ekstreme dimensjoner hvor det eneste som betyr noe er om de får likes på bilder, statusen mm. Er enig med badebuksa; kom deg ut i livet, plukk en sopp, kjenn regnet på huden, hopp i en sølepytt, drikk en kopp te og gi f i å post bilde av det på fb men vær heller opptatt av det virkelige livet istedenfor det virtuelle. Det viktigste er vel at du liker bilder av deg selv og/eller det du gjør, ikke at 200-2000 eller 40 mennesker har giddet å trekke datamusen over tommelen og gitt deg en likes.. 3
Gjest Kaffelattn Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Jeg har lagt merke til at noen på min fb får ekstremt mange likes hvis de legger ut et bilde...Mens om jeg legger ut et bilde får jeg max 40 likes (hvis det er av meg selv) Jeg legger ut mer enn disse personene som får mange likes, men skjønner likevell ikke hvorfor de får så mye mer. Her om dagen la min kusine ut et bilde av henne og hennes mann og bildet fikk masse kommentarer og over 200 likes.. Jeg tenker at noen mennesker er mer likt enn andre. Det er klart, og det gjør jo igrunn vondt når jeg ser at jeg ikke er like "populær". Noen mennesker blir bare forgudet av andre, jeg ser den. Ikke skjønner jeg hvorfor noen ganger, for mange av de som får mange likes, er tilsynelatende flotte mennesker på utsiden, men viser seg og ofte å være falsk når du blir kjent med de... Har dere lagt merke til dette med likes? Anonymous poster hash: 26e32...66f Jeg poster sjelden noe om får kun 7-20 likes. Det betyr nok at jeg er upopulær og at få bryr seg.
hjertesukka Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Det hender faktisk at jeg får null likes. Couldn't care less. 2
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Alle får likes nå for tiden. Til og med feite kjerringer klarer å samle opp 100 likes nå for tiden. Likes skal man ikke legge for mye i for tida. Nemlig.
hundemamma Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Kanskje du er av typen som legger ut noe litt for ofte? Jeg orker ikke like alt, selv fra personer jeg liker kjempegodt, bestevenninner og familie som poster alt mulig flere ganger daglig... Jeg får den del likes, til tross for at jeg ikke har mange venner, men det er max 1 gang i uken at jeg faktisk poster et nyt bilde, profilbilde eller skriver en status Så de betyr vel litt mer da? Og ja, dessverre er det jo noen som er mer populær enn andre. Men populær betyr ikke at de nødvendigvis er likt Jeg kan finne på å like bilder/statuser til folk jeg egentlig ikke liker, kun fordi de kjenner mange jeg kjenner og jeg vil være på godfot med dem Falskt? Ja, veldig. Men jeg tror mange er sånn. 4
Sapientia Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 kommer vel minst like mye an på hvor aktiv man er og hvor mange venner man har på FB hva man får av likes. 40 er et sjelden antall for meg. Men det er overhodet ikke noe problem.
Britt Banditt Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Får man 200 likes har de vel ikke bare 200 fb-venner akkurat.. Jeg har ca 120 venner på fb, er ikke akkurat en "vennesamler". Tror det meste jeg har fått er rundt 35 likes. Jeg føler meg ikke upopulær selv om jeg ikke får over 100 1
Gjest supernova_87 Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Jeg måtte bare le av dette her. Mener ikke å kimse av dine såre følelser, men ... noen er mer populær enn andre, sånn er det helt fra barnehagen av. Sånn har det alltid vært, lenge før likes på facebook ble ett fenomen. Livet ditt vil bli bedre den dagen du driter langt i hvor mange som liker innleggene dine.
Pixxie Skrevet 20. august 2014 #18 Skrevet 20. august 2014 Hvis likes på facebook har så mye å si så bør en slette kontoen sin. Er så lei av dette maset om folk som får mange likes og er mer populære enn en selv, luksusproblemer!! Slett facebook og finn andre ting i livet som er viktigere! Baaah! 1
Gjest Kaffelattn Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Får man 200 likes har de vel ikke bare 200 fb-venner akkurat.. Jeg har ca 120 venner på fb, er ikke akkurat en "vennesamler". Tror det meste jeg har fått er rundt 35 likes. Jeg føler meg ikke upopulær selv om jeg ikke får over 100 Har samme kontakttall som deg og jeg poster noe maks annenhver måned men liker endel flere ganger i uken. Hvis jeg poster noe er det endring profilbilde eller et av barna fra en ferie etc. Jeg får ikke MANGE likes og tiden siden jeg kjente mange av kontaktene blir lengre og lengre.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 hvis man får over 200 likes på et bilde har man urovekkende mange ukjente i vennelista si på fb.. min facebook er strammet ganske hardt inn, ikke mange som får innsikt i mitt hemmelige liv. Anonymous poster hash: 55f5a...19f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå