absinthia Skrevet 20. august 2014 Forfatter #21 Skrevet 20. august 2014 Det har du rett i Jeg håper at dere får det fint sammen på fritiden og mye kos i hagen :)Jeg synes at det er flott at du er miljøbevisst og tenker på å lage flotte ting av restmaterialer Anonymous poster hash: a7d90...3b0 Takk! Jeg blir iblant litt kvalm over hvor mye som kastes og at ting man kjøper sjelden er lagd for å vare, dessuten synes jeg jo at mange ting har litt ekstra " sjel" . Bor på et småbruk som det har bodd folk på siden 1700-tallet og det er mye som kan brukes til noe her, med litt fiksing, det er bare litt fantasi som skal til.
absinthia Skrevet 20. august 2014 Forfatter #22 Skrevet 20. august 2014 Det høres ut som koselige prosjekt :)Hva med sandblåsing? Er det greiere enn å slipe? Anonymous poster hash: a7d90...3b0 Antagelig, men en liten pussemaskin er mer praktisk foreløpig, da kompressoren bråker en del og jeg som oftest ikke tar meg tid til slikt, før det er leggetid for minstemann.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #23 Skrevet 20. august 2014 Antagelig, men en liten pussemaskin er mer praktisk foreløpig, da kompressoren bråker en del og jeg som oftest ikke tar meg tid til slikt, før det er leggetid for minstemann. Jeg forstår Kanskje et puslespill i tre hadde vært noe? Puslespillet kunne vært dekorert med en tegning han har tegnet (Brillene kan godt være firkantede, i steden for slike former som er vanskelig og tidkrevende å skjære ut) Kanskje andre tre-leker til han? Treklosser til å bygge med? Kanskje han også vil lage noen snekkerprosjekt? Anonymous poster hash: a7d90...3b0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #24 Skrevet 20. august 2014 Jeg forstår Kanskje et puslespill i tre hadde vært noe? Puslespillet kunne vært dekorert med en tegning han har tegnet (Brillene Brikkene kan godt være firkantede, i steden for slike former som er vanskelig og tidkrevende å skjære ut) Kanskje andre tre-leker til han? Treklosser til å bygge med? Kanskje han også vil lage noen snekkerprosjekt? Anonymous poster hash: a7d90...3b0 Anonymous poster hash: a7d90...3b0
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #25 Skrevet 20. august 2014 Kanskje du kan lage tavle (mal den med svart tavlemaling), og evt oppslagstavler. Kanskje du kan sette sammen panelbiter til ønsket str og bruke de til å male bilder på, til dekorasjon? (både du og barna kunne malt bildene) , lage knaggrekker til å henge lette gjenstander som smykker o.l. på? Anonymous poster hash: a7d90...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå