Gå til innhold

Sjokoladekake med skikkelig sjokoladesmak, og som er super saftig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en sjokoladekake som er veldig saftig og god, den skal nesten være litt "bløt" eller "klissete" i midten. Det jeg kan bake er klassisk sjokoladekake i langpanne, ypperlig til barnebursdag, men dessverre kjedelig i lengden. Nå vil jeg ha en litt god og "voksen" sjokoladekake, som ikke smaker kakao og sukker. Det er flust av oppskrifter på nettet, men jeg vil gjerne ha tips til en du liker/ er fornøyd med.

Gleder meg til å bake! Ps: den må kunne bakes i en rund form, skal fraktes i en lignende eske og tas med på jobb.

Anonymous poster hash: 73203...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en fransk sjokoladekake (har ikke oppskrift, men finnes masse på nettet). De bakes uten mel og med masse egg og sjokolade. Den virker nesten rå og er en konfektkake.

Anonymous poster hash: 265de...b74
Gjest Lille-pus
Skrevet

Høres ut som en fransk sjokoladekake (har ikke oppskrift, men finnes masse på nettet). De bakes uten mel og med masse egg og sjokolade. Den virker nesten rå og er en konfektkake.

Anonymous poster hash: 265de...b74

Lån min oppskrift som jeg har fått av en dame som igjen har fått den av sin franske svigermor.

Lenke

Skrevet

Jeg elsker sjokoladekake med rom-sjokoladekrem. Mange barn som ikke liker den, siden den har en slags voksensmak.

Anonymous poster hash: eb01f...420
Skrevet

Lån min oppskrift som jeg har fått av en dame som igjen har fått den av sin franske svigermor.

Lenke

Takk :) Fransk sjokoladekake virker kjempe godt!

Anonymous poster hash: 73203...406

Skrevet

Chili sjokoladekake , ligger mange oppskrifter på nett, men skal prøve og finne en min veninne lager til i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...