AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg har bestemt meg for å begynne å farge håret hjemme ettersom jeg egentlig ikke har råd til å gå til frisøren lenger - akkurat nå har jeg "sommerhår", fargen er veldig lik min egen farge men litt mørkere. Brunt med lyse striper, svart under. Jeg har veldig lite lyst til å begynne med farging av håret hjemme, både fordi jeg er redd for å gjøre det stygt og at fargen ser helt annerledes ut enn jeg hadde tenkt meg (en frisørs veiledning er ganske greit egentlig, hehe) og fordi jeg er tryggere på en frisør enn meg selv, for å si det sånn.. Hvordan skal jeg gjøre det med tanke på stripene, det faktumet at jeg har det mørkere under osv? Jeg har så utrolig lyst på hårfargen hun her har!!! Noen som kan hjelpe meg å finne denne fargen i "hjemmekit"? Den er så fin. Varm, litt lilla/rød-ish, jeg kler veldig godt varme farger så denne vet jeg at jeg kommer til å kle. Har lyst på så mørkt hår som mulig (men ikke helt svart eller super mørkebrunt) nå til høsten. Anonymous poster hash: 58040...b00
Alisha Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Har farget mitt slikt tidligere, men kan ikke komme på hva den heter. Her finner du i hvertfall noen tips: http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article627796.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå