Gå til innhold

Baby hater skjeen! Jeg gjorde noe som jeg kanskje ikke burde!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sorry at jeg ler, men det var en hysterisk autocorect :skratte:

Anonymous poster hash: a7ee5...0d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke limt inn fra mobil, men ammerådene er under revisjon og på bakgrunn av nyere forskning(søk blant annet på forskning.no, var også i vanlige aviser) så regner man med at rådene endres.

På helsestasjoner har man nå begynt å anbefale det, jeg ble gravid ifjor og sakene var "nyhet" da. Helsedirektoratet kom med uttalelse. Google det :)

Anonymous poster hash: cc972...a93

Som sagt vet jeg dette, men siden du påsto at retningslinjene VAR endret så ba jeg om link. Jeg vet at de er i ferd med å endres.

Anonymous poster hash: 58570...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går seg til det med skjeen :) Min og suttet og sugde på skjeen til han fant ut hvordan den skulle brukes på en måte. Etter noen dager/uker så begynte han å gape og spise riktig.
Gi det litt tid :) Øvelse gjør mester.

Anonymous poster hash: 9adca...858
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry at jeg ler, men det var en hysterisk autocorect :skratte:Anonymous poster hash: a7ee5...0d6

Spesielt i kombinasjon med tittelen. :P

Anonymous poster hash: 58570...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

Jeg skrev melding til administrator om ikke de kan slette ordet k** fra toppinlegget mitt. Jeg syntes det var så flaut at jeg torde nesten ikke å kikke innom å se på svarene, selv om jeg var anonym. Administrator har ikke slettet ordet, bare strøket over slik at alle kan se hva som stod der. Det skjønner jeg godt, så underholdende som den er. Nå som jeg har kommet over flausen, så synes jeg det er uhyre morsomt! Jeg får latterkrampe hver gang jeg åpner tråden og leser gjennom innlegget, og særlig i kombinasjon med overskriften (som noen her nevnte)!!😂😂😂😂😂:D :D D

:DD

Kan også nevne at det går kjempe bra med grøt spisingen, idag går det enda bedre enn igår!:))

Anonymous poster hash: c1db1...67c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...