Gå til innhold

Kommer fanken ikke over eks'en....

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... Hva i all verdens er dette? Vi var ikke sammen lenge, men hadde halvannet år med stormende av/på. Mye konflikter, også veldig mye fint, men uheldigvis ikke rett tid.

Sett han kun 1 gang på fem måneder! EN gang på FEM måneder. Jeg har intenst holdt meg unna kontakt, som regel etter ett par uker tar han kontakt igjen, så blir det samme sak. Klarte sist tre uker, men da røyk jeg i fylla, uheldigvis.

Jeg trenger ingen lekse a type "at du gidder" eller "move the Føkk on"!

Jeg må seriøst høre fra dere som har vært borti dette. Tips, råd. Han er som etset fast i tankene mine, og jeg klarer ikke riste han av meg.....uansett hvor hardt jeg prøver....

:(

Anonymous poster hash: a80d2...1ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg brukte ufattelig lang tid på å komme over eksen min. Det var min store kjærlighet, men det ble mye av å på på slutten. Det endte med at det tok tre år før jeg kom over han, noe som er ganske ekstremt. Mye av skylden i dette er at vi hadde av/på kontakt. Men da han etter tre år fikk seg kjæreste ble jeg knust enda hardere. Men jeg ser i ettertid at det var det eneste som hjalp, og det var først da jeg skjønte at nok var nok. Jeg har ingen tips annet enn å la det ta den tiden det trenger, gråt så mye du må. Men det beste du kan gjøre er å ikke ha kontakt - slett bilder og facebookvennskapet

Skrevet

Hei.

Jeg brukte ufattelig lang tid på å komme over eksen min. Det var min store kjærlighet, men det ble mye av å på på slutten. Det endte med at det tok tre år før jeg kom over han, noe som er ganske ekstremt. Mye av skylden i dette er at vi hadde av/på kontakt. Men da han etter tre år fikk seg kjæreste ble jeg knust enda hardere. Men jeg ser i ettertid at det var det eneste som hjalp, og det var først da jeg skjønte at nok var nok. Jeg har ingen tips annet enn å la det ta den tiden det trenger, gråt så mye du må. Men det beste du kan gjøre er å ikke ha kontakt - slett bilder og facebookvennskapet

Ok, takk:)

Har ikke face, så null kontakt der. Men har jo nummeret hans. Har slettet det tusen ganger, og føles veldig dumt å gjøre det igjen. Det er forøvrig det eneste nummeret jeg kan utenatt og :(

Men kanskje jeg bør slette det en siste gang.

Jeg har aldri vært borti maken. Har virkelig prøvd å komme over han, og som regel så har jeg kommet over de andre raskt, men han her er liksom bare "med" uansett.

Anonymous poster hash: 5318e...1b3

Skrevet

Det hjelper å holde seg opptatt med noe. Benytt anledningen til å tenke over livet i stedet for å sløse bort energi der det ikke hører hjemme. Altså du skal ikke gå manisk inn for å glemme ham for da ender du bare opp med å tenke på han hele tiden, finn deg heller noe bedre å gjøre. Han har helt sikkert også glemt deg.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Er det bare meg eller er det snodig at 1 innlegg fra en mann og 1 innlegg fra en kvinne omhandler det samme, vært borte fra hverandre like lenge, savner eksen osv..hmmmmm.

Kanskje det er to ekser som savner hverandre og skriver om det her :D :D ;D

Skrevet

Hvor lenge er det siden bruddet?

Jeg sliter med samme problem, vi har ingen kontakt en gang, han er slettet på face, tlf, bor langt fra hverandre etc, men han er i tankene hvert femte minutt! Irriterende!!!

Her har det gått tre mnd siden han dumpet meg.

Det eneste tipset er kanskje å blokkere han på tlf (hvis du ikke av andre grunner må ha noe med han å gjøre), da slipper du å lese mld fra han.. Følger med for flere tips...! Jeg er minst like desperat..

Anonymous poster hash: 97ab3...a35
Skrevet

tok 1 år for meg å komme over eks og at forholdet var slutt, og ikke lenger være lei meg/i sorg (date andre osv. men var svak om han hadde tatt kontakt)

tok meg 2 år å komme helt over han og ikke lenger bry meg (hadde ikke villet bli sammen med han igjen om han så hadde bedt på sine knær)

Så slikt kan ta tid.

Mine tips er å ta tiden til hjelp, bruke mest mulig tid og energi på andre ting, gjør nye ting, lær deg nye ting, møt andre mennesker. Hver gang han dukker opp i tankene dine så må du bare slutte å tenke på det å finne på noe som ditraherer deg. Etterhvert går det over, du må bare ikke dyrke tanker om eksen.

Anonymous poster hash: 5cc96...328
Gjest brutal_mann
Skrevet

Slett, blokker og alt annet du kan komme på som forhindrer deg å gjøre idiotiske ting i fylla. det er lov å ta ansvar mens en er edru vet du.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg eller er det snodig at 1 innlegg fra en mann og 1 innlegg fra en kvinne omhandler det samme, vært borte fra hverandre like lenge, savner eksen osv..hmmmmm.

Kanskje det er to ekser som savner hverandre og skriver om det her :D :D ;D

Han er nok ikke her inne, nei;) Hvor er dette innlegget?

TS

Skrevet

Tusen takk for tips alle sammen, skal følge rådene deres. Mye aktiviteter utover høsten, så håper det går bra.

Jeg får vel bare ha han i hjertet mitt :)

TS

Skrevet

Istemmer med de som råder til null kontakt.

Det er rett og slett den eneste måten. Veldig mange som har litt kontakt med eksen ender opp med en følelse av å være hekta, og bruker evigheter på savn og håp. Man må være sterk nok til å rive av plasteret kort og brutalt, så gror såret fortere.

Blokker nummeret hans, så kan han ikke kontakte deg. Hold deg unna steder han vanker. Og finn på koselige ting å gjøre som du kan bruke når savnet blir stort. Sett på en spennende tv-serie, lag deg en kopp te og nyt høstkveldene. Ikke drikk deg full slik at du risikerer å kontakte ham, allier deg med venner som sørger for at du beholder kontrollen.

• Liker 1
Skrevet

Kommer meg føkkings ikke videre, jeg heller. Er i samme båt.

Men for å være ærlig er jeg veldig klar for å komme meg videre, og har ikke sterke følelser lenger sånn sett.

Anonymous poster hash: 83aca...a8b
Skrevet

Er også i samme båt.

Jeg vil videre!

Men samtidig kjennes det nesten ut som jeg ikke kan overleve uten at han angrer på bruddet.

Tåpelig? Ja.

Anonymous poster hash: 97ab3...a35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...