Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #1 Skrevet 3. juli 2004 Nå har jeg søkt på trafikanten og lett gjennom diverse hjemmesider til arrangementet (med linker som ikke virker) :-? så.. da prøver jeg her. Jeg må komme meg kollektivt fra Oslo til arrangementet i morgen tidlig. Har fått tips om tog til Drammen og så buss til Linnesvollen derfra men kan ikke finne noe informasjon om denne bussen på nett. Man skulle tro at det ble satt opp publikumsbusser eller lignende, noen som vet?
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #2 Skrevet 3. juli 2004 Norway Grand Prix - Lier horse show, Ringeriksveien 101, 3400 LIER Det er adressen i hvert fall
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #3 Skrevet 3. juli 2004 Søk på "lokalrute 63". Første buss søndag morgen går 12 02 fra Drammen. Så du må nok satse på taxi fra togstasjonen i Drammen. Eller dra dit i kveld og håpe at du kan overnatte i en stallen!
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #4 Skrevet 3. juli 2004 Glemte å si at hvis du tar bussen må du gå av på Linnesvollen.
Gjest Anonymous Skrevet 3. juli 2004 #5 Skrevet 3. juli 2004 takk for svar.. ble så innviklet og dyrt til slutt at jeg fikk skaffet en sjåfør med bil. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå