Sita Skrevet 3. juli 2004 #1 Skrevet 3. juli 2004 Trodde vi hadde god tid vi(vi bor på et lite sted) til å bestille kirke, lokale og fotograf, men der tok vi feil ja(gifter oss 25 juni 2005) flere som har vært før ute, men gudsjelov så ordnet det seg, puh
cecily Skrevet 3. juli 2004 #2 Skrevet 3. juli 2004 Ja, folk er ganske så tidlig ute med å bestille slike ting. Festlokalet vi skal ha var fullbooket over et år fremover i tid, vi var superheldige og fikk en avbestilling på den tiden vi ønsket. Fotograf, kirke og frisør blir også booket tidlig i planleggingen. Så det gjelder å være litt om seg og bestille det en kan så raskt som mulig.
Sita Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2004 Oj, da var dere heldige likevel da, godt å ha det i boks..... Bra du nevnte frisør, hehe, ringer rundt på mandag for å høre på priser :-)
cecily Skrevet 3. juli 2004 #4 Skrevet 3. juli 2004 Ja, vi var heldige syntes vi. Og vi bestilte for ca et år siden vi også, så vi tenkte det samme som alle andre da Vi forlovet oss i august i fjor, og vi bestilte kirke og festlokale med en gang. Mange av kirkene var da fullbooket (vi ønsket ikke den vi sokner til). Fotograf og frisør bestilte jeg i november, og da var det også blitt ganske fullt rundt omkring, men vi fikk det vi ville ha så det gikk greit likevel. En annen ting er å ordne eventuell musikk og toastmaster. Ønsker dere venner som toastmaster er det ikke selvsagt at disse ønsker å være toastmaster. Det kan være greit at det er tid til at et par stykker sier nei. Musikk blir også raskt booket. Jeg syns folk tar litt av når det gjelder bryllupsplanlegging, men så er jeg vel sikkert like ille selv
Sita Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2004 Enig med deg, at folk tar litt av, skal man få ting på plass, så får en bare henge seg på, hehe, men må innrømme ar det er gøy også da
Lullu Skrevet 4. juli 2004 #6 Skrevet 4. juli 2004 Grattis! Ja, det lønner seg å være tidelig ute. Bare man får det viktigste på plass, går resten av seg selv :-)
Sita Skrevet 4. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 4. juli 2004 Grattis! Ja, det lønner seg å være tidelig ute. Bare man får det viktigste på plass, går resten av seg selv :-) Trodde virkelig vi hadde god tid jeg, men da jeg fant dette forumet å begynte å lese litt, så fant jeg fort ut at det var på tide å få det viktigste på plass, hehe.Veldig fint forum forresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå