AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Jeg pleier vanligvis ikke å style håret mitt annet enn at jeg bruker strikk i det på jobb. Men selv om jeg bruker voks, spray, mousse.. Det holder seg maks en time og så er det like flatt som vanlig. Jeg har en del naturlig fall i håret, men det er lite volum og ser bare.. ja, flatt ut oppå og rundt ansiktet. Jeg dusjer ca. annen hver dag med Redken shampoo som frisøren sa skulle gi volum men synes ikke den har gitt noe effekt i det hele tatt. Håret blir bare krusete i tuppene av det, og det liker jeg ikke. Totalt motsatt av hva jeg var ute etter. Jeg lar kun håret lufttørke og trenger heller ikke å børste det. Håret mitt er glatt så hårruller, nåler og klyper holdes ikke på plass eller bare glir ut om jeg ikke sitter i ro.. Det eneste som funker litt er krølltang, men om jeg skal i et bursdagsselskap eller noe som varer et par timer så er all "piffen" borte etter at bare halve kvelden har gått. Jeg har ikke lyst å føne det fordi jeg synes det ser stygt og tørt ut, og jeg vil beholde fallet, bare få mer volum på toppen så det ikke henger så tungt. Hva annet kan jeg gjøre med håret? Eller hvilke produkter kan jeg bruke? Anonymous poster hash: 382bd...f30
Veggsau Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Har du prøvd hårpudder? Ellers kan også tørrshampoo fungere også
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Tuppering? Anonymous poster hash: f3d15...4e6
Gjest _LilleMy Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Hårpudder, tupering, tørrsjampo med volum
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Jeg har prøvd pudder, men jeg har helt sort hår og det blir rester etter pudderet som synes, særlig ute i sola. Tørrshampoo har jeg ikke prøvd, men er ikke det det samme som pudder egentlig? Anonymous poster hash: 382bd...f30
Gjest _LilleMy Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Jeg har prøvd pudder, men jeg har helt sort hår og det blir rester etter pudderet som synes, særlig ute i sola. Tørrshampoo har jeg ikke prøvd, men er ikke det det samme som pudder egentlig? Anonymous poster hash: 382bd...f30 Nei, jeg bruker tørrsjampo de dagene jeg ikke har tid til å dusje, men håret begynner å se skittent ut. Jeg har mørkebrunt hår, og du får tørrsjampoer med farge i, slik at det ikke vises. Anbefalte tørrsjampo ettersom det er mye volum i de, så det er jo verdt å prøve. Jeg bruker Batiste sin!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Nei, jeg bruker tørrsjampo de dagene jeg ikke har tid til å dusje, men håret begynner å se skittent ut. Jeg har mørkebrunt hår, og du får tørrsjampoer med farge i, slik at det ikke vises. Anbefalte tørrsjampo ettersom det er mye volum i de, så det er jo verdt å prøve. Jeg bruker Batiste sin! Ok. Takk Jeg får prøve å finne det. Anonymous poster hash: 382bd...f30
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Jeg pleier vanligvis ikke å style håret mitt annet enn at jeg bruker strikk i det på jobb. Men selv om jeg bruker voks, spray, mousse.. Det holder seg maks en time og så er det like flatt som vanlig. Jeg har en del naturlig fall i håret, men det er lite volum og ser bare.. ja, flatt ut oppå og rundt ansiktet. Jeg dusjer ca. annen hver dag med Redken shampoo som frisøren sa skulle gi volum men synes ikke den har gitt noe effekt i det hele tatt. Håret blir bare krusete i tuppene av det, og det liker jeg ikke. Totalt motsatt av hva jeg var ute etter. Jeg lar kun håret lufttørke og trenger heller ikke å børste det. Håret mitt er glatt så hårruller, nåler og klyper holdes ikke på plass eller bare glir ut om jeg ikke sitter i ro.. Det eneste som funker litt er krølltang, men om jeg skal i et bursdagsselskap eller noe som varer et par timer så er all "piffen" borte etter at bare halve kvelden har gått. Jeg har ikke lyst å føne det fordi jeg synes det ser stygt og tørt ut, og jeg vil beholde fallet, bare få mer volum på toppen så det ikke henger så tungt. Hva annet kan jeg gjøre med håret? Eller hvilke produkter kan jeg bruke? Anonymous poster hash: 382bd...f30 Flott at du har naturlig fall i håret Da har du flotte muligheter (uten å trenge å ta permanent for å få fylde) Etter at håret er vasket: Ikke føhn håret. Tørk det lett med en håndduk. Vent deretter ca 30 min. Ta litt "Catwalk Curl collection" (grønn sylinder, kjøpt hos H2O frisør, en slags styling-krem)) i hånden, fordel det i begge hender, fordel det deretter i håret (klem det inn), stå deretter med hodet ned slik at håret peker mot gulvet og fordel også på baksiden av håret (klem kremen inn i håret) Jeg fikk mye mer fylde og bølgene mine kom mer frem, da jeg prøvde dette. Håret ligger også mye penere Lykke til! Anonymous poster hash: 52a9a...88b
Cessa74 Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Jeg fikk tips her inne om Bjørn Axens volumtang - den virker genial! har selv tenkt å kjøpe den. Om du googler den og leser kundeanmeldelser, samt ser instruksjonsvideo hvor enkel den er å bruke - så kanskje du vil prøve den for mer volum? Skal visstnok holde seg helt til neste hårvask, og tar bare 5-10 minutter å bruke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå