RavN Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hei! Trenger noen "kjappe" tips på et problem som plutselig meldte seg. Etter ett rimelig stygt samlivsbrudd. trenger ikke og gå inn på detaljer. Så savner jeg henne noe inni granskauen mye, dette er 4 dagen med dette savnet men det holder på og drive meg vannvidd. Har slitt med og sove, spise, jobb og holde fokus med ungene våre. (vi har vært fra hverandre i ca 5 måneder.) Jeg vet at jeg ikke skal tilbake igjen i forhold med henne, siden jeg har fått et veldig mye bedre liv uten henne. Så noen som vet hvorfor dette savnet egentlig kommer og det er så sterkt. Sist men ikke mist det viktigste, hvordan i svarte får jeg det vekk?
Gjest Heartbeat Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Tenk på alt det negative! Hjernen er programmert til å overleve på gode minner, så det er det man tenker og savner først Men det er vel en grunn til bruddet?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Voteselig? Anonymous poster hash: 119f7...8d0 3
Teethgrinding Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Jeg har ingen gode råd annet enn å gi en liten avatar-highfive. What would The Wolf do.
RavN Skrevet 20. august 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2014 Tenk på alt det negative! Hjernen er programmert til å overleve på gode minner, så det er det man tenker og savner først Men det er vel en grunn til bruddet? he he he litt mere en 1 grunn. har gjort det, så på alt jeg gikk gjennom. Å sett på alt jeg har greid og oppnå bare på den korte tiden jeg har vært aleine. Derfor jeg synes det er så forba#$% rart. Begynte og tro hjernen min var en SM hjerne som likte og få pryl
RavN Skrevet 20. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2014 Voteselig? Anonymous poster hash: 119f7...8d0 plutselig votselig, det rimer bare. noe jeg bruker og si når noe kommer som lyn fra klar himmel
RavN Skrevet 20. august 2014 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg har ingen gode råd annet enn å gi en liten avatar-highfive. What would The Wolf do. Hente en flaske med noe godt og helt nedpå og finne noe pent og se på ;-) Endret 20. august 2014 av RavN
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Jeg har ingen gode råd annet enn å gi en liten avatar-highfive. What would The Wolf do. Hva mener du med dette egentlig? Hva mener du han skal gjøre? Skjønner ikke. Anonymous poster hash: 119f7...8d0 1
Teethgrinding Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Hva mener du med dette egentlig? Hva mener du han skal gjøre? Skjønner ikke.Anonymous poster hash: 119f7...8d0 Du har helt åpenbart ikke sett The Wolf of Wall Street
Gjest Badebuksa Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Føler du deg utrygg i den nye tilværelsen? Er du kanskje ensom, og så savner du det å ha noen, ikke nødvendigvis henne? Ellers kan det jo hende at du elsker henne fortsatt. Noen blir sammen igjen etter en pause og får det bedre enn noensinne.
RavN Skrevet 20. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 20. august 2014 Føler du deg utrygg i den nye tilværelsen? Er du kanskje ensom, og så savner du det å ha noen, ikke nødvendigvis henne? Ellers kan det jo hende at du elsker henne fortsatt. Noen blir sammen igjen etter en pause og får det bedre enn noensinne. Føler meg veldig trygg i min nye tilværelse, ensomheten fylles med 2 flott unger. Har ei venninne som stikker innom og sier hei, som er med på alt mulig fra filmkvelder til turer på fjellet. Så det er også en nei. Elsker jeg henne ? Visst jeg gjør må jeg virkelig ikke like meg selv noe godt
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Kanskje det begynner å bli litt tomt å kjøre egotrippen? Det er jo ofte egoistiske motiver bak samlivsbrudd. Er selv gift og har sågar vært separert fra mannen min etter mitt ønske for snart 15 år siden, men vi ble sammen igjen. Nå er vi vel godt som avhengige av hverandre. Når man opplever ekte kjærlighet så synes det meg at den største tragedie må være når kjærlighet dør. Beklager dersom dette ikke hjalp! Anonymous poster hash: 02dd3...706 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Jeg har det på lik måte. På tross av at bruddet med eksen var det beste som har skjedd meg på mange måter (har utviklet meg selv veldig som person, og er fornøyd med meg selv igjen), så savner jeg han tidvis. Jeg tror det er veldig vanlig. Det er jo en grunn til at vi falt for disse menneskene i starten. Noe med dem sjarmerte oss, noe satte vi pris på og fortsatte å like med personen også gjennom de vanskelige stundene. Så man savner så klart de fine tingene, de gode delene av personligheten (enten det er den gode humoren, eller lukta av håret, osv). Man må bare fortsette å fortrenge de gode stundene sammen med de onde. Overbevise seg om at man ikke egentlig savner denne personen. At man kanskje heller savner noen å snakke med, noen å spoone med på kveldene osv. Anonymous poster hash: 07288...444
RavN Skrevet 20. august 2014 Forfatter #14 Skrevet 20. august 2014 Kanskje det begynner å bli litt tomt å kjøre egotrippen? Det er jo ofte egoistiske motiver bak samlivsbrudd. Er selv gift og har sågar vært separert fra mannen min etter mitt ønske for snart 15 år siden, men vi ble sammen igjen. Nå er vi vel godt som avhengige av hverandre. Når man opplever ekte kjærlighet så synes det meg at den største tragedie må være når kjærlighet dør. Beklager dersom dette ikke hjalp! Anonymous poster hash: 02dd3...706 He he he skulle ønske det var min egotripp som tok slutt. Har heller begynt på min. Du har rett i det du sier, egoistiske motiver som står bak. det var det som tok knekken på dette 12 år gamle ekteskapet. Min "bedre" halvdel som måtte ut og finne seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå