AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Blant mine er: Spill: - 2048 - Hill climb racing Nyttig: - Yr - Keep - Libra - Mattilbud - The wonder weeks Underholdning: - reddit is fun - Pinterest Hva er dine favoritter? Anonymous poster hash: 0b71d...f75
Okapi Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Hangouts, Facebook, Youtube, Netflix, Battlescribe, Dropbox, Chrome, Drive, RuterReise, X-Wing Companion.
sofie777 Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 (endret) På mobilen bruker jeg mest Out of milk (handleliste) Sleep as an-droid Bussappen for byen her (inkludert sanntidsappen) Audible Kabalsamling 250+ Calendar++ (Free) Chore Checklist Full På nettbrettet går det i Multi Timer YouTube Pinterest Feedly Kabalsamling 250+ Tvtag Minesweeper Logic Sketch Timehop (så jeg kan se hva jeg skrev på Fb osv. for opp til 5-7 år siden) Netflix TED TuneIn Radio Facebook Zinio Jeg BRUKER altså nettbrettet, men sparer mobilen til det nødvendigste for å spare strøm siden det er viktigere på mobilen. Kabal, Mines. og Logic s. bruker jeg for å roe meg ned for kvelden mens jeg hører på lydbok på Audible. Endret 20. august 2014 av sofie777
Gjest _LilleMy Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Spill: Kim Kardashian Hollywood Rat on a snowboard Sosialt: Snapchat Instagram Twitter Annet: Goodreads Mitt Djuice Big Day Been VSCOcam
Infinite Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Disse appene bruker jeg hver dag: Facebook Instagram Snapchat Spill: Subway surf Cut the rope Praktisk: Shazam RuterReise 1881 Pent.no Mobilbank
Gjest KeyserSoze Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Spotify, snapchat, instagram, imdb, chrome
Gjest crazycatlady Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Tapatalk. Teit at ikke kåge kan settes opp for tapatalk når alle andre forum kan det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå