AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 tenker å kjøpe et stort høstskjerf skjerf, muligens acne. Ja, vet det er lite kreativt, men vil ha noe litt tidløst som jeg ikke kvitter meg med om 3 måneder. Hvilken farge ville du gått for for som er trendy nå og som samtidig er "safe"? Anonymous poster hash: 47c17...877
Gjest earthquake Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Hvis du vil kjøre safe hadde jeg valgt grått eller sort. Jeg har et acne-aktig skjerf i pastellblå som jeg eeelsker, men det er jo ikke akkurat veldig "safe"
Hypnotica Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 (endret) Min personlige mening; Tryggeste og kuleste; Grått og vinrødt Tryggeste, men kjedeligste: Svart, mørkeblått, hvitt, beige/brun Nykommere som kule: Lilla og grønn (Er også klar over at det har blitt "in" med pastellblå, rosa og mintgrønn, men disse tar jeg ikke i betraktning ettersom jeg kler pastellfarger veldig dårlig). Jeg elsker store ullskjerf som tilbehør til strikkagensere om høsten, så jeg valgte et i grey melange av Acne i fjor. Men har ikke råd til å bruke så mye penger per skjerf, så andre farger som mørkeblå, svart, lilla og vinrødt har jeg funnet i rimeligere utgaver i andre merker Har postet noen på klær og tilbehør tråden hvis du vil se Endret 20. august 2014 av Hypnotica 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå