AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hvordan betaler man inn til dem når de ikke har oppført KID på mail? Har heller ikke fått noen faktura fra dem og hvis det kom en med pakken jeg bestilte har nok den gått i søpla... Det står et langt nummer under "melding". Er det dette jeg skal bruke? Noen som vet? Anonymous poster hash: 382e5...45d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Zalando har da kundeservice. Anonymous poster hash: b9d45...e12
skruf Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Mener på at det er det lange nummeret under "melding" som er kid Er ei stund siden jeg betalte med giro, men tror det var sånn jeg gjorde det. Bare test det ut, er det feil så kommer det opp som feil og betalingen vil ikke gå igjennom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå