AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Min kjæreste har så lyst til å ta en tur med sine single kamerater på danskebåten en helg. Er det bare meg som synes dette blir litt drøyt? Var selv mye på danskebåten da jeg var yngre (med studentgreier) og der er det kun fyll og puling. Det virker som at det eneste folk er ute etter er sex og det er der folk drar for å være utro. Så da jeg ble litt eldre så har jeg heller tatt en tur med Kiel fergen hvis jeg absolutt hadde lyst på båttur. Skal sies at vi har ikke akkurat Verde beste forhold akkurat for tiden heller. ..Anonymous poster hash: d1c71...c8d
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Er vel en myte at det er så mye puling på dans(k)ebåten? Som regel er det masse drekking på lugaren, en snartitt innom den driitkjipe discoen, før man drekker mer i lugaren. Verre om han hadde bedt om å få reise til Pattaya på golftur... Anonymous poster hash: 74220...a0c 14
Gjest chisandra Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Hvis danskebåten er litt drøyt, så må det være mye som er det.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Hva er greia met at kjærester ektefeller skal kontrollere hverandre i ett og alt? Man må jo stole på hverandre! Hvis ikke så er jo forholdet egentlig dødsdømt i utgangspunket. Anonymous poster hash: b17b3...2c0 6
Gunvald Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Det virker som de fleste er i forhold der det ikke eksisterer tillit, og ingen stoler på hverandre? Du er altså sammen med en du er rimelig sikker kunne driti på draget på en tur med danskebåten?
Erazor Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Generelt sett synes jeg det er et faresignal dersom man stoler såpass lite på en partner at man må legge sterke føringer på deres liv og ønsker. Klart det finnes en mulighet for at kjæresten din vil drikke og pule på danskebåten. Det finnes også en mulighet for at han vil drikke og pule på Kiel-fergen, eller på fotballtur, eller til og med hjemme. Her fremstår det som om det er et grunnleggende tillitsproblem mellom dere som ligger i bunnen, så jeg foreslår at dere snakker sammen og ser om dere sammen kan finne en løsning som dere begge kan leve med. 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Er vel en myte at det er så mye puling på dans(k)ebåten? Som regel er det masse drekking på lugaren, en snartitt innom den driitkjipe discoen, før man drekker mer i lugaren. Verre om han hadde bedt om å få reise til Pattaya på golftur... Anonymous poster hash: 74220...a0c Om det blir puling eller ikke, kommer jo helt an på hvem som er ombord. Hadde eksen min vert med, hadde det garantert blitt puling på minst en av de heldige gubsa ombord. Litt gratis alkohol, noen fine kommentarer - score! Anonymous poster hash: bc2e7...555
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Om det blir puling eller ikke, kommer jo helt an på hvem som er ombord. Hadde eksen min vert med, hadde det garantert blitt puling på minst en av de heldige gubsa ombord. Litt gratis alkohol, noen fine kommentarer - score! Anonymous poster hash: bc2e7...555 Anonymous poster hash: 74220...a0c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Selvsagt må han få lov til det. Det må han jo få bestemme selv. Hvis du ikke stoler på han så bør du ikke være sammen med han. For å få et forhold til å vare er det frihet, ærlighet og tillit som gjelder. Kunne aldri nektet samboeren min å ha det gøy med kompisene sine, det er bare veldig egoistisk. Anonymous poster hash: 4029c...54f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Danskebåten er da ikke så ille med tanke på utroskap? Han kan jo likevel være utro på byen, danskebåten er bare en konsentrert versjon av festlivet på byen i helgene. Anonymous poster hash: 25322...78a
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Jeg synes danskebåten er noe av det mest kjedelige som finnes. Men har aldri vært på ssjekkern og har vært sammen med enten samboer eller venner. Så ingenting til at det eksisterte et sjekkemarked der. Men selvsagt, sender man ut signaler får man vel kanskje et napp. Anonymous poster hash: 4a6e9...28b
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Danskebåten er da ikke så ille med tanke på utroskap? Han kan jo likevel være utro på byen, danskebåten er bare en konsentrert versjon av festlivet på byen i helgene. Anonymous poster hash: 25322...78a Lettere å dra med seg dama på lugaren enn parets felles bolig. Anonymous poster hash: 683cf...4fc
Druid Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Lettere å dra med seg dama på lugaren enn parets felles bolig.Anonymous poster hash: 683cf...4fc Er ikke de fleste lugarene med køysenger? i allefall de man kjøper for partytur?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Lettere å dra med seg dama på lugaren enn parets felles bolig.Anonymous poster hash: 683cf...4fc Ja, men det er ikke spesielt mye vanskeligere å unngå å dra hjem til seg selv når man er på byen heller. De som er utro drar kanskje hjem til dama man møter, leier et hotellrom etc. Anonymous poster hash: 25322...78a 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Er ikke de fleste lugarene med køysenger? i allefall de man kjøper for partytur? Joda. Tar man med noen dit så er jo de andre som regel på diskoen, og man må ikke ligge i sengen heller. Anonymous poster hash: 683cf...4fc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Ja, men det er ikke spesielt mye vanskeligere å unngå å dra hjem til seg selv når man er på byen heller. De som er utro drar kanskje hjem til dama man møter, leier et hotellrom etc. Anonymous poster hash: 25322...78a Regner med at fruen blir mistenksom om mannen ikke kommer hjem etter byen, og lukter dame (eller enda verre nyvasket med en annens såpe). Hotellrom kan vel funke, men de fleste har en viss koll på sin kjæres utgifter på grunn av (semi)felles økonomi. Anonymous poster hash: 683cf...4fc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Hmm. Jeg har vært i forhold hvor tanken på at han evnt skulle dratt på guttetur på danskebåten, eller noe sted for den slags skyld, gjorde meg dårlig og supersjalu. Det var en grunn til det. Nå er jeg i et forhold hvor han kunne dratt 5 måneder til Pattaya og jeg hadde ikke bekymret meg nevneverdig for om det skulle skjedd noe. Fordi han har ikke gitt meg noen som helst grunn til å tro at han skal være utro eller ha seg med noen. Jeg har en magefølelse på at han kan stoles på og at han heller ville gjort det slutt med meg først hvis han fant ut at han ville ha sex med noen andre. Så konklusjonen min er at hvis man ikke stoler på partneren sin er det vel en grunn for det, med mindre det er du ts som har kjempe trust issues, så da bør man bare gå ut av forholdet og heller være singel til man finner noen man stoler 100% på. Uansett har man jo aldri noen garantier for noe som helst her i livet, vil man være utro får man til det uansett om det er med Sara på jobben eller med en dame på danskebåten. Anonymous poster hash: 8a75e...b8b 6
Gjest krokodillen Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Min kjæreste har så lyst til å ta en tur med sine single kamerater på danskebåten en helg. Er det bare meg som synes dette blir litt drøyt? Var selv mye på danskebåten da jeg var yngre (med studentgreier) og der er det kun fyll og puling. Det virker som at det eneste folk er ute etter er sex og det er der folk drar for å være utro. Så da jeg ble litt eldre så har jeg heller tatt en tur med Kiel fergen hvis jeg absolutt hadde lyst på båttur. Skal sies at vi har ikke akkurat Verde beste forhold akkurat for tiden heller. ..Anonymous poster hash: d1c71...c8d Om typen din vil være utro så trenger han ikke danskebåten for å være det. Om han ikke greier å holde seg i skinnet på danskebåten så er det vel strengt tatt ikke mannen for deg? Nei, jeg syns ikke det er drøyt om han drar på danskebåt tur med sine single kompiser
Gjest _LilleMy Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 Synes absolutt ikke danskebåten er et problem. Av erfaringer er det mer familieturer enn gutteturer på båtene. Det blir nok drikking, men det kan han da gjøre hjemme også. Jeg synes virkelig ikke dette er drøyt, og jeg tror dere heller må jobbe mer med tillit i forholdet deres. Om du er bekymret for utroskap kan det gjøres overalt. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå