AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Hvis du ikke kjenner en person, hva synes dere. Er det smart da å ha sex på andre date....? Anonymous poster hash: 22bbc...4d9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Nei. Da vil daten bare lure på hva som var galt, siden dere ikke hadde sex på første date. Anonymous poster hash: e758d...115 3
Lettkverulerende Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Hvis du ikke kjenner en person, hva synes dere. Er det smart da å ha sex på andre date....? Anonymous poster hash: 22bbc...4d9 For et spørsmål... Det er da vel opp til deg og din partner å avgjøre. 3
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Jeg ville ha ventet til over en 14 dagers tid, det blir bedre da. 1
Timza Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Jeg ville ha ventet til over en 14 dagers tid, det blir bedre da. På hvilken måte blir det bedre? 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 På hvilken måte blir det bedre? Sier seg selv: mer kjærlighet. Anonymous poster hash: e758d...115
Lettkverulerende Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Jeg ville ha ventet til over en 14 dagers tid, det blir bedre da. M'kay? Så sexen blir bedre, dersom man venter 14 dager uten å ha sex? Er det meg det er noe galt med, som mener at sexen blir bedre for hver gang man har seg med samme partner? 7
Gjest chisandra Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Ikke tell dater, ha sex når det er naturlig for dere begge!
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 På hvilken måte blir det bedre? Kjenner hverandre mer. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 M'kay? Så sexen blir bedre, dersom man venter 14 dager uten å ha sex? Er det meg det er noe galt med, som mener at sexen blir bedre for hver gang man har seg med samme partner? Kan ikke svare for alle, men for min egen del tør jeg påstå at sexen var bedre for åtte år siden, enn den er i dag.... Anonymous poster hash: e758d...115
Timza Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Kjenner hverandre mer. Er måte på hvor mye mer man kjenner hverandre etter 14 ekstra dager gitt. Blir nok bedre sex av å vite litt mer om hobbyene hans og den slags. 3
Nettinettet Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Hvis dette er en person du har lyst på et langvarig forhold med, nei. Hvis det er en person du har lyst på et sexuelt forhold med, ja. 1
Tivoli77 Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Hvem i verden er det som lissom har fasiten på når man har sex for 1.gang?!? Det kan man jo ikke svare på.. Sex skal styres etter lyst, ikke antall ganger man har møttes! 3
Timza Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Hvis dette er en person du har lyst på et langvarig forhold med, nei. Hvis det er en person du har lyst på et sexuelt forhold med, ja. Tullball. Det er ingen fasit på når det er greit å ha sex. Har man lyst på sex så har man sex enten om intensjonen er et sexuelt forhold eller et langvarig forhold. 1
draug 75 Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Vel, hvis 1. date ikke ender i minimum et kyss, (eller at hun er klar for det) da regner jeg egentlig med at vi er på tur inn i et vennskap. Siden livet er kort sitter den neste daten da litt langt inne. Det er noe jeg aldri kommer itl å forstå det der, med kvinner og deres magiske tall. Tenner du på fyren så kjør i veg. For alt det du vet legger han opp til det. 2
Nettinettet Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Tullball. Det er ingen fasit på når det er greit å ha sex. Har man lyst på sex så har man sex enten om intensjonen er et sexuelt forhold eller et langvarig forhold. Jeg er uenig. Det handler om hva slags menneske man ønsker et langvarig forhold med. Alle mennesker er forskjellige og har forskjellige preferanser. Også når det kommer til hvordan de ønsker at partnerens seksuelle vaner skal være. 1
Timza Skrevet 20. august 2014 #18 Skrevet 20. august 2014 Jeg er uenig. Det handler om hva slags menneske man ønsker et langvarig forhold med. Alle mennesker er forskjellige og har forskjellige preferanser. Også når det kommer til hvordan de ønsker at partnerens seksuelle vaner skal være. Fra kvinnens side eller fra mannens side? På hvilken måte merker du forskjell på hva slags menneske du har å gjøre med basert på om man har sex på date nr 2 eller date nr 5? Samt de seksuelle vanene? Om noe så er jo ditt syn mer trist enn de som lar seg rive med at god kjemi og lyst om den skulle oppstå med et nytt menneske som man har lyst til å satse på. 3
Sapientia Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Jeg er uenig. Det handler om hva slags menneske man ønsker et langvarig forhold med. Alle mennesker er forskjellige og har forskjellige preferanser. Også når det kommer til hvordan de ønsker at partnerens seksuelle vaner skal være. For et par år siden hadde jeg vært enig i begge dine utsagn. Men... Jeg har skutt megselv i foten og måttet innse at det ikke er en fasit på dette. Har jeg preferanser for min partners seksuelle vaner? Helt klart! Og det er helt i andre enden av å "ligge rundt". Allikevel ble jeg kjent med og svært betatt av en fyr på nett. Møtte ham etter 3 uker, hadde sex på første date og gjorde slik sett "alt feil". Men vi har nå snart vært sammen i 10mnd og har ingen planer om å stoppe her :-) Så da har jeg bare måtte revurdere mitt syn på hvorvidt det nødvendigvis er "et onde" å ha sex tidlig i prosessen. Noe det ikke nødvendigvis er. Tror det er bedre å gjøre det som føles rett enn det man innbilder seg skal være rett. 3
Hypnotica Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 (endret) "No sex before monogamy" - Patty Stanger Er så lett å ende opp med uklarheter dersom man begynner å ha sex uten at forholdet er definert enda.. Vil heller bruke sex for å "close the deal". But that's just me. Endret 20. august 2014 av Hypnotica 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå