AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Noen her inne, som vet hvor "lett" evt vanskelig det er og dimme fra militæret? Spar meg for svar som ikke har noe med spørsmålet å gjøre, som at det er for dårlig og ikke fullføre førstegangstjenesten! Bryr meg egentlig ikke om det. Anonymous poster hash: fbee9...51e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Jeg aner ikke, men broren min dimma. Han dimma omtrent med det samme han kom frem til militær-stedet så vidt jeg har forstått. Har aldri spurt han om årsaken da jeg mistenker at han ikke kommer til å si den ærlige årsaken til meg. Vi har en ganske enveis-kommunikasjon kan man si. Han er av den sporty typen; har sykla fra Oslo til Stockholm for eksempel. Så jeg tror ikke at det er på grunn av trenings-vegring. Anonymous poster hash: ed3d5...7f1
electric_trond Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 når du først er inne er det vanskelig å få reise hjem. Om du sier at du er pasifist kan du bli plassert i sykestua eller på kjøkkenet for enda døvere tjeneste. Beste trikset vil være å være ærlig men å smøre på litt tykt, at du vil hjem pga du blir deppa av å være der, så deppa at du ikke ser noen grunn til å fullføre (indirekte henvise til selvmord etc) Vær obs på at de som vil behandle dette vil gjennomskue deg for de har sett alle triksene i boka fra før og ditt beste håp er at du vil bli vurdert så håpløs at de ikke gidder å ha noe med deg å gjøre. Anbefaler deg likevell å bli, det er et år du vil oppleve nye nytt, kjenne litt hvordan det er å hate litt, fryse litt som vil gi deg en veldig god mestringsfølelse til slutt. For ikke å snakke om nederlaget det er å si at du dimma før tiden som du må leve med resten av livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå