Gå til innhold

Dimme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne, som vet hvor "lett" evt vanskelig det er og dimme fra militæret?

Spar meg for svar som ikke har noe med spørsmålet å gjøre, som at det er for dårlig og ikke fullføre førstegangstjenesten! Bryr meg egentlig ikke om det.

:)

Anonymous poster hash: fbee9...51e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke, men broren min dimma.

Han dimma omtrent med det samme han kom frem til militær-stedet så vidt jeg har forstått. Har aldri spurt han om årsaken da jeg mistenker at han ikke kommer til å si den ærlige årsaken til meg. Vi har en ganske enveis-kommunikasjon kan man si.

Han er av den sporty typen; har sykla fra Oslo til Stockholm for eksempel. Så jeg tror ikke at det er på grunn av trenings-vegring.

Anonymous poster hash: ed3d5...7f1
Skrevet

Ja det er lett. Si du er pasifist.

Skrevet

når du først er inne er det vanskelig å få reise hjem. Om du sier at du er pasifist kan du bli plassert i sykestua eller på kjøkkenet for enda døvere tjeneste.

Beste trikset vil være å være ærlig men å smøre på litt tykt, at du vil hjem pga du blir deppa av å være der, så deppa at du ikke ser noen grunn til å fullføre (indirekte henvise til selvmord etc)

Vær obs på at de som vil behandle dette vil gjennomskue deg for de har sett alle triksene i boka fra før og ditt beste håp er at du vil bli vurdert så håpløs at de ikke gidder å ha noe med deg å gjøre.

Anbefaler deg likevell å bli, det er et år du vil oppleve nye nytt, kjenne litt hvordan det er å hate litt, fryse litt som vil gi deg en veldig god mestringsfølelse til slutt. For ikke å snakke om nederlaget det er å si at du dimma før tiden som du må leve med resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...