Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... kan det funke?

Anonymous poster hash: efec8...655

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Hvis dem har samme mål og mening med livet. Men, fordommer vil begge møte.

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig, hvorfor skulle det ikke det? Fordommer tror jeg virkelig ikke blir aktuelt når begge er såpass voksne, og det er 13 års differanse ikke 33.

Skrevet

Selvfølgelig, hvorfor skulle det ikke det? Fordommer tror jeg virkelig ikke blir aktuelt når begge er såpass voksne, og det er 13 års differanse ikke 33.

Duuuu, her er det damen som er eldst!! Klart det da vil dukke opp fordommer, selv ungdom synes det er snålt. I allefall når det er mer enn 2 år.

Men, fordommer er feite, altså er dem fine å heve seg over, for så å flyte mot solnedgangen

• Liker 1
Skrevet

Duuuu, her er det damen som er eldst!! Klart det da vil dukke opp fordommer, selv ungdom synes det er snålt. I allefall når det er mer enn 2 år.

Men, fordommer er feite, altså er dem fine å heve seg over, for så å flyte mot solnedgangen

Haha, ok jeg har litt mer tro på menneskeheten enn som så. Og erfaringen min tilsier noe annet selv om dama er eldst. Har da flere kjente fjern og nær som har fått seg yngre menn og ingen har hevet et øyenbryn.

Skrevet

Jeg er 37, typen er 29. Har ikke møtt disse fordommene dine Pinkee. Litt "huh? er han yngst?" helt i starten og det var det.

• Liker 2
Skrevet

Han jeg holder på med er 27. Jeg er 39, så det er bare å hoppe i det.

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker han om barn?

Det er vel det eneste som kan bli problematisk i ett slikt forhold?

Eller er det bare å kjøre på :)

Anonymous poster hash: dad63...a2e

Skrevet

Aldri!!!

Anonymous poster hash: 4e7e7...aee

Skrevet

Klart det kan, med mindre den eldste ser fryktelig gammel ut da. Er litt kjipt å bli spurt om det er mora di du går med. Ellers så hadde jeg ikke brydd meg stort-jeg skjønner ikke den helt store greia med fordømmelse når dama er eldst. (Hun går jo ikke heller under som en cougar ettersom det er 15 år minus.)

Skrevet

Godt å høre at ikke alle har opplevd fordommer i forbindelse med at damen er yngst. Gir meg litt mer tro på mennesket.

Har nemlig motsatt erfaring, og da var det ikke snakk om mer enn 6 år. Heldigvis var det kun sånn i første omgang, dem som allerde hadde hevet øyenbrynene, godtok det senere da.

Skrevet

... kan det funke?

Så sant dere fungerer sammen og er på noenlunde "samme nivå", så burde det ikke være noe problem.

Kan muligens bli litt kleint, dersom hun har barn litt opp i tenårene.

Nyt hverandre. :blomst:

Skrevet

Godt å høre at ikke alle har opplevd fordommer i forbindelse med at damen er yngst. Gir meg litt mer tro på mennesket.

Har nemlig motsatt erfaring, og da var det ikke snakk om mer enn 6 år. Heldigvis var det kun sånn i første omgang, dem som allerde hadde hevet øyenbrynene, godtok det senere da.

Fordommer nei, men litt pinlig ble det da jeg trodde min sønns nyinnflyttede kompis på 12 år hadde med storebror på fotballtrening.

Men neida, det var stefar på ca.20 og mor er nærmere 40.

Fordelen er at man overrasket bare en gang. Men flaut for meg ja....

Anonymous poster hash: 71455...3df

Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Her er svigerfar 15 år yngre enn svigermor :) Da hun og mannen ble skilt og hun var 3 barnsmamma så traff hun en mann som var 25 år. 22 år senere så er de fremdeles sammen og er perfekte sammen :)

Alder er ikke alt. Det viktigste er at de er lykkelige sammen :)

Endret av Runforit
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er 45 og samboeren min er 27. Funker helt utmerket det.

• Liker 2
Skrevet

Ingen hadde hevet et øyebryn om det var mannen som var 42 og dama 29, så hvorfor skal det være annerledes andre veien?

Jeg sier bare go for it :hjerte:

• Liker 2
Skrevet

kjenner ei frøken som er 49 og typen er 30.. dama ser dog fryktelig ung ut for alderen, men de har vært sammen i flere år og er skikkelig søte sammen, så go for kjærligheten!

Anonymous poster hash: df261...d91
Gjest BettyBoop
Skrevet

... kan det funke?

forstår ikke hva 29 åringen får ut av det med mindre han akdri ønsker seg barn eller er ekstrent vojsen for alderen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...