Gjest Hulderjenta Skrevet 3. juli 2004 #1 Skrevet 3. juli 2004 Hva synes du om Freia Appelsinkrokan? Jeg så den for første gang i går, og måtte bare kjøpe&teste :oops: Den får terningkast fire av meg.. Litt for intens appelsinsmak etter min smak. Men elelrs søt og god sjokolade!
-Fisken- Skrevet 3. juli 2004 #2 Skrevet 3. juli 2004 Synes den var for lys, jeg :-? Ikke noe spesielt god.
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #3 Skrevet 3. juli 2004 Krokan i melkesjokolade høres godt ut for min del. men jeg velger å ikke kjøpe den fordi jeg ikke kan fordra appelsinsmak i sjokolade.
Gjest Lea Skrevet 3. juli 2004 #5 Skrevet 3. juli 2004 Den eneste sjokoladen jeg synes at de best kald. Men krokanen helger fast i tennene. DET liker jeg ikke.
Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #6 Skrevet 3. juli 2004 Hater appelsinsjokolade :-x :evil: Hva har appelsin å gjøre i sjokolade??
Gjest tusjen Skrevet 4. juli 2004 #7 Skrevet 4. juli 2004 Jeg likte den sjokoladen, synes den var kjempegod.. Drakk sterk kaffe til.. jeg kommer til å kjøpe den flere ganger.. tusjen
Gjest Ethereal Skrevet 4. juli 2004 #8 Skrevet 4. juli 2004 Jeg elsker appelsinsjokolade Men den der ble altfor søt for meg....
Arkana Skrevet 4. juli 2004 #10 Skrevet 4. juli 2004 Appelsin og sjokolade er en klassiker, to smaker som passer perfekt sammen. Jeg synes det er kjempegodt, og det er altfor lite appelsinsjokolader der ute. Skal prøve den nye også, og jeg elsker alt som er søtt og godt, så det passer bra.
Brudulja Skrevet 5. juli 2004 #11 Skrevet 5. juli 2004 Kjempe god, akkurat slik appelsinsjokolade skal være. Appelsinsjokolade er den beste sjokoladen som fins (vet det ikke er så mange som er enige med meg men!)
Elbereth Skrevet 5. juli 2004 #12 Skrevet 5. juli 2004 Kjøpte en sånn på jobben en dag til vintrekkinga, og den forsvant på få minutter. Synes den var god, jeg liker appelsinsjokolade, men det må være kaffe til. After Eight har fått en ny appelsinsjokolade, forresten, og den var enda bedre!
Arkana Skrevet 6. juli 2004 #13 Skrevet 6. juli 2004 Kjøpte den i dag, sitter og knasker på den nå, og jeg har bare én ting å si: mmmmmmmmmmm!
tigerpus Skrevet 6. juli 2004 #14 Skrevet 6. juli 2004 Nam! Den er nydelig! :hjerter2: Særlig med en rykende varm espresso til! Tiger
Salt Skrevet 7. juli 2004 #15 Skrevet 7. juli 2004 jeg har bare én ting å si: mmmmmmmmmmm! :enig_animasjon: Måtte selvfølgelig kjøpe den da jeg var og handlet i går, etter å ha lest denne tråden. Kjempegod! Forøvrig er kombinasjonen sjokolade og appelsin en genistrek!
Væren Skrevet 10. juli 2004 #17 Skrevet 10. juli 2004 Har smakt Freia appelsinkrokan! Var kjempegod, den, og fint med noe nytt på sjokoladefronten! Kommer nok til å kjøpe mer av den i ferien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå