Gå til innhold

Freia Appelsinkrokan

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta
Skrevet

Hva synes du om Freia Appelsinkrokan?

Jeg så den for første gang i går, og måtte bare kjøpe&teste :oops: Den får terningkast fire av meg.. Litt for intens appelsinsmak etter min smak. Men elelrs søt og god sjokolade!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes den var for lys, jeg :-?

Ikke noe spesielt god.

Skrevet

Krokan i melkesjokolade høres godt ut for min del. men jeg velger å ikke kjøpe den fordi jeg ikke kan fordra appelsinsmak i sjokolade.

Skrevet

Den eneste sjokoladen jeg synes at de best kald.

Men krokanen helger fast i tennene. DET liker jeg ikke.

Skrevet
Hater appelsinsjokolade :-x

:Nikke: :evil:

Hva har appelsin å gjøre i sjokolade??

Gjest tusjen
Skrevet

Jeg likte den sjokoladen, synes den var kjempegod.. Drakk sterk kaffe til.. jeg kommer til å kjøpe den flere ganger..

tusjen

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg elsker appelsinsjokolade :) Men den der ble altfor søt for meg....

Skrevet

Appelsin og sjokolade er en klassiker, to smaker som passer perfekt sammen. Jeg synes det er kjempegodt, og det er altfor lite appelsinsjokolader der ute. Skal prøve den nye også, og jeg elsker alt som er søtt og godt, så det passer bra.

Skrevet

Kjempe god, akkurat slik appelsinsjokolade skal være. Appelsinsjokolade er den beste sjokoladen som fins :Nikke: (vet det ikke er så mange som er enige med meg men!)

Skrevet

Kjøpte en sånn på jobben en dag til vintrekkinga, og den forsvant på få minutter. Synes den var god, jeg liker appelsinsjokolade, men det må være kaffe til. After Eight har fått en ny appelsinsjokolade, forresten, og den var enda bedre!

Skrevet

Kjøpte den i dag, sitter og knasker på den nå, og jeg har bare én ting å si: mmmmmmmmmmm!

Skrevet

Nam! Den er nydelig! :hjerter2:

Særlig med en rykende varm espresso til!

Tiger

Skrevet
jeg har bare én ting å si: mmmmmmmmmmm!

:enig_animasjon: Måtte selvfølgelig kjøpe den da jeg var og handlet i går, etter å ha lest denne tråden. Kjempegod!

Forøvrig er kombinasjonen sjokolade og appelsin en genistrek!

Gjest Moonshadow
Skrevet
Hater appelsinsjokolade :-x

:Nikke:

Skrevet

Har smakt Freia appelsinkrokan!

Var kjempegod, den, og fint med noe nytt på sjokoladefronten! Kommer nok til å kjøpe mer av den i ferien! :sikle:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...