Gå til innhold

Celine veske

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om jeg ikke tar feil, står det ifølge http://pages.ebay.com/help/policies/replica-counterfeit.html at det ikke er lov til å selge fake varer der ? :S

Anonymous poster hash: 719c6...c26

Er ikke lov, men mange gjør det likevel på ebay. Kjøpte en speedy LV fra en selger på ebay, og den var falsk. Man ser ikke om vesken er falsk før man har den. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lov, men mange gjør det likevel på ebay. Kjøpte en speedy LV fra en selger på ebay, og den var falsk. Man ser ikke om vesken er falsk før man har den. :(

åh, seriøst? Men, kan man ikke klage da, siden de bryter mot lovene til ebay? ....

Ville ha anbefalt deg å kjøpe en speedy i LV, siden den er ikke så dyr iforhold til en brukt en. Kjøpte min for 5600 kroner i Oslo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, seriøst? Men, kan man ikke klage da, siden de bryter mot lovene til ebay? ....

Ville ha anbefalt deg å kjøpe en speedy i LV, siden den er ikke så dyr iforhold til en brukt en. Kjøpte min for 5600 kroner i Oslo. :)

Joda, jeg fikk penger tilbake etter å ha kranglet med selger og rapportert henne. :danse:

Takk for tips, men jeg har allerede en håndfull vesker fra LV i Oslo. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, jeg fikk penger tilbake etter å ha kranglet med selger og rapportert henne. :danse:

Takk for tips, men jeg har allerede en håndfull vesker fra LV i Oslo. :fnise:

Haha, flink. Men er det verdt risikoen?

Om jeg kjøper noe fra Ebay, og finner ut i ettertid at den er fake lissom.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, flink. Men er det verdt risikoen?

Om jeg kjøper noe fra Ebay, og finner ut i ettertid at den er fake lissom.....

Nei, skal sies at dette skjedde meg for 4 år siden - da begynte jeg og få interessen for designer-vesker og tenkte at det var en god pris. :fnise:

Nå kjøper jeg bare veskene i ordentlige butikker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal sies at dette skjedde meg for 4 år siden - da begynte jeg og få interessen for designer-vesker og tenkte at det var en god pris. :fnise:

Nå kjøper jeg bare veskene i ordentlige butikker. :)

Ja, jeg liker egentlig også å kjøpe fra ordentlige butikker men de har så dårlig utvalg på Celinevesker i norske butikker. Kun den "alle" har og vil gjerne ha en annerledes farge.

Men fikk svar fra ebay, og man får faktisk pengene tilbake om man finner ut at den er fake. Men om det er verdt tiden, veit ikke om jeg tør å satse på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg liker egentlig også å kjøpe fra ordentlige butikker men de har så dårlig utvalg på Celinevesker i norske butikker. Kun den "alle" har og vil gjerne ha en annerledes farge.

Men fikk svar fra ebay, og man får faktisk pengene tilbake om man finner ut at den er fake. Men om det er verdt tiden, veit ikke om jeg tør å satse på

Jeg vet ikke om de har tatt inn igjen Celine på Høyer. De hadde ihvertfall ikke det i fjor, når jeg spurte. :(

Jeg kjøpte min luggage tote på Celine avdelingen på Selfridges i London for 1900 pund. :laugh:

De hadde forskjellige farger der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om de har tatt inn igjen Celine på Høyer. De hadde ihvertfall ikke det i fjor, når jeg spurte. :(

Jeg kjøpte min luggage tote på Celine avdelingen på Selfridges i London for 1900 pund. :laugh:

De hadde forskjellige farger der. :)

De har den i Bergen, husker ikke navnet på butikken...

Åh, heldig. Jeg ville faktisk kjøpe en Celine den gangen jeg og var der, men endte opp med en annen veske. :/ angrer litt bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har den i Bergen, husker ikke navnet på butikken...

Åh, heldig. Jeg ville faktisk kjøpe en Celine den gangen jeg og var der, men endte opp med en annen veske. :/ angrer litt bare

Veskene fra Celine er fryyyyyyktelig fine. :rodmer:

Men ikke fullt så praktiske da, den jeg har er ganske tung i forhold til andre vesker. Så lønner seg ikke til f.eks skolebruk o.l. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veskene fra Celine er fryyyyyyktelig fine. :rodmer:

Men ikke fullt så praktiske da, den jeg har er ganske tung i forhold til andre vesker. Så lønner seg ikke til f.eks skolebruk o.l. :grine:

Syns speedyen er ganske tung pga. håndtakene... Og jeg hadde faktisk tenkt til å bruke Celinevesken til skole, men nå ødela du. :(:(:(:(:(:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg ikke tar feil, står det ifølge http://pages.ebay.com/help/policies/replica-counterfeit.html at det ikke er lov til å selge fake varer der ? :S

Er ikke lov,nei. Men det kryr av fake der. Hvis du har lyst på en litt mer sjelden céline så kan du jo prøve Paris. Hvis du bor i nærheten av Østfold så får du jo latterlig billige flybilletter med Ryan Air :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min sorte mini luggage i Milano i des 2012, så har snart hatt den i 2 år, betalte ca 16 000 kr den gangen. Den har holdt seg kjempe bra og ser like fin ut, men nå er jeg veldig forsiktig med mine vesker da :P Kjøpte celine trapeze i Paris i okt. 2013, og betalte ca 14 000 kr. Fikk tax return begge gangene.

Anonymous poster hash: f8dc6...5ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min sorte mini luggage i Milano i des 2012, så har snart hatt den i 2 år, betalte ca 16 000 kr den gangen. Den har holdt seg kjempe bra og ser like fin ut, men nå er jeg veldig forsiktig med mine vesker da :P Kjøpte celine trapeze i Paris i okt. 2013, og betalte ca 14 000 kr. Fikk tax return begge gangene.

Anonymous poster hash: f8dc6...5ef

Betalte du toll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...