Gå til innhold

Når guttene vil vite om jenta er interessert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte er det jo slik at både gutter og jenter ønsker å vite om en person er interessert.

For jentene er det vel ofte slik at de gjerne er interessert i en spesiell person hvis de vil vite om han er interessert, det vil si at de om ikke er forelsket, så i alle fall småforelsket. Eller at akkurat denne gutten er litt spesiell for dem.

Det jeg lurer på er, når guttene ønsker å finne ut av om en jente er interessert i dem, er det da det samme eller kan det like gjerne handle om at guttene er interessert bare for å ha litt sengehygge med ( om hun er available) og at han ikke egentlig er spesielt interessert eller forelsket i akkurat henne?

Anonymous poster hash: 1370d...143
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du en gutt?

Anonymous poster hash: 649c0...953

Skrevet

Det er situasjonsbetinget og det er umulig å si noe generelt om dette

Anonymous poster hash: eb3e3...e21
Skrevet

Det er situasjonsbetinget og det er umulig å si noe generelt om dette

Det er jo klart at når en gutt er i en spesifikk sjekkesituasjon, så kan jo fokuset være på om hun er interessert, selv om det ikke trenger å bety noe.

Men utenfor en spesifikk sjekkesituasjon. Mer i det daglige. på skolen, på jobb? Tenker da gutter likt som jenter om dette eller er det bare interessant å teste interesse også her, selv om man ikke er spesielt interessert i akkurat denne jenta.

Skrevet

Det er jo klart at når en gutt er i en spesifikk sjekkesituasjon, så kan jo fokuset være på om hun er interessert, selv om det ikke trenger å bety noe.

Men utenfor en spesifikk sjekkesituasjon. Mer i det daglige. på skolen, på jobb? Tenker da gutter likt som jenter om dette eller er det bare interessant å teste interesse også her, selv om man ikke er spesielt interessert i akkurat denne jenta.

Det kan være at han er interessert i bare sex og det kan være at han er interessert i noe mer. Kan ikke si noe mer kun basert på det du skriver her.

Skrevet

Det er jo klart at når en gutt er i en spesifikk sjekkesituasjon, så kan jo fokuset være på om hun er interessert, selv om det ikke trenger å bety noe. Men utenfor en spesifikk sjekkesituasjon. Mer i det daglige. på skolen, på jobb? Tenker da gutter likt som jenter om dette eller er det bare interessant å teste interesse også her, selv om man ikke er spesielt interessert i akkurat denne jenta. Anonymous poster hash: 1370d...143

For menn er det mer et numbers game. Altså man tenker ikke så mye på sjangsene for at jenta liker deg osv, vi bare prøver når vi tror vi får napp og så gjør vi det. Jenter er nok motsatt, iallefall utifra de jentevennene jeg har snakket med har sagt (de er kun venner).

Anonymous poster hash: 649c0...953

Skrevet

For menn er det mer et numbers game. Altså man tenker ikke så mye på sjangsene for at jenta liker deg osv, vi bare prøver når vi tror vi får napp og så gjør vi det. Jenter er nok motsatt, iallefall utifra de jentevennene jeg har snakket med har sagt (de er kun venner).

Anonymous poster hash: 649c0...953 [/acron

ja jeg har også inntrykk av det.

men er det viktig å finne ut av at dere kan få napp, eller bare prøver dere og ser?

gutta kan også holde en jente spesiell, det vet jeg... men blir det da sånn at det er først da dere også skal teste om hun er interessert og at dere er litt tøffere hvis det bare er "numbers game"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...