Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en for ca to uker siden på byen. Vi kyssa men ikke noe mer enn det. Disse neste to ukene har vi sett hverandre hver dag, men bare fordi vi jobber ved verande. Små smil, blikk, litt snakk men ikke mye. Men derimot på chat om kveldene har vi snakket MYE, sammen, han flørter mye, sier han gleder seg til å se meg... men når vi sees ser han bare flau eller uinteressert ut, jeg klarer ikke tyde det :(

Jeg vil ikke spørre han heller, for da kommer jeg til å virke desperat.

Så, hva tror dere her inne? Jeg blir sprø av å ikke finne ut av dette.

Anonymous poster hash: b0c6c...466

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du vil finne ut?!

Hvis du vil noe med han, ta styring. Alltid skal kvinnfolk gå sånn rundt grøten. Menn er ukompliserte, spør de om de er interesserte så gir de et svar, sier de nei så går man videre.. Jeg er kvinne forresten.

Anonymous poster hash: df7ec...376
  • Liker 3
Skrevet

Kanskje han bare er mer komfortabel med å uttrykke seg skriftlig evt. at han ikke helt vet hvordan han skal oppføre seg i en litt mer intim setting enn i jobbsammenheng. Kanskje han har lyst til å kysse deg/ta på deg/eskalere på annen måte, men ikke klarer å finne mot til det når han ikke er full. Det kan være mange grunner til denne oppførselen.

• Liker 4
Skrevet

Hva er det du vil finne ut?!

Hvis du vil noe med han, ta styring. Alltid skal kvinnfolk gå sånn rundt grøten. Menn er ukompliserte, spør de om de er interesserte så gir de et svar, sier de nei så går man videre.. Jeg er kvinne forresten.

Anonymous poster hash: df7ec...376

Jeg går ikke rundt grøten. Men jeg er redd for å bli avvist. Nesten bedre å gå å vente, til det evt. går over, enn å få et "Eh, nei... Har du tatt det sånn?" ...jeg er nok bare feig :)

Skrevet

Kanskje han bare er mer komfortabel med å uttrykke seg skriftlig evt. at han ikke helt vet hvordan han skal oppføre seg i en litt mer intim setting enn i jobbsammenheng. Kanskje han har lyst til å kysse deg/ta på deg/eskalere på annen måte, men ikke klarer å finne mot til det når han ikke er full. Det kan være mange grunner til denne oppførselen.

Ja, du har nok rett. For han virker flau, men den flauheten kan jo misforstås med å ikke være interessert, så... jeg blir sprø!

Skulle virkelig ønske jeg var litt tøffere og ikke så redd for å bli avvist :)

Gjest Linneah2013
Skrevet

Møtte en for ca to uker siden på byen. Vi kyssa men ikke noe mer enn det. Disse neste to ukene har vi sett hverandre hver dag, men bare fordi vi jobber ved verande. Små smil, blikk, litt snakk men ikke mye. Men derimot på chat om kveldene har vi snakket MYE, sammen, han flørter mye, sier han gleder seg til å se meg... men når vi sees ser han bare flau eller uinteressert ut, jeg klarer ikke tyde det :(

Jeg vil ikke spørre han heller, for da kommer jeg til å virke desperat.

Så, hva tror dere her inne? Jeg blir sprø av å ikke finne ut av dette.

Spør han om han vil finne på noe en dag, da ser han du er interessert uten å virke desperat..Kanskje han tenker det samme som deg, ikke tør å ta initiativ, da vil det ikke skje noe vet du, så hopp i det og spør, det verste som kan skje, er at han ikke vil, men da vet du jo og kan glemme han.

Skrevet

Mannfolk kan også være beskjedne vet du, kanskje han tenker akkurat som deg? Ta mot til deg og spør om han vil være med på kino eller noe, så viser i alle fall du at du har interesse.

Skrevet

Jeg møtte også kjæresten min på byen. Han var veldig frempå og vi hadde det mye moro. Han sendte meg sms hele dagen i flere uker, og vi bestemte iss for at vi skulle ut å spise. Han var så klein, men sendte meg de fineste meldingene etterpå. Sånn var det i flere måneder før han plutselig turte å åpne seg. Vi har det kjempe fint sammen to år senere

Anonymous poster hash: 017e8...87b

• Liker 2
Skrevet

Mannfolk kan også være beskjedne vet du, kanskje han tenker akkurat som deg? Ta mot til deg og spør om han vil være med på kino eller noe, så viser i alle fall du at du har interesse.

Hvis de er beskjedne er de ikke ekte mannfolk. Da er de små gutter.

Anonymous poster hash: 9afba...b6a

• Liker 1
Skrevet

TS, menn er ikke så vanskelige å forstå som du skal ha det til. Her er det du selv som er problemet, du er så livredd for å bli avvist at du ikke tør å finne ut om han er interessert. Ikke hans skyld det...

• Liker 2
Skrevet

Ja, alle vet da at menn ikke har følelser og usikkerheter :rolleyes:

Skrevet

Herregud... Selvsagt kan man være et ekte mannfolk selv om man er beskjeden!

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Dere jobber sammen? Skjønner at han vil holde det profft på arbeidsplassen. Men jeg er ikke sjenert, jeg hadde konfentrert han om status for å vite hvor vi står. Vil heller vite om dette er noe å satse på enn å gå rundt usikker.

Skrevet

Ja, alle vet da at menn ikke har følelser og usikkerheter :rolleyes:

Menn har kun følelser i underlivet, er derfor de bytter damer hele tiden for de klarer ikke forelske seg. En liten avsporing, men sånn er det.

Anonymous poster hash: ab4a7...37d

• Liker 1
Skrevet (endret)

Menn har kun følelser i underlivet, er derfor de bytter damer hele tiden for de klarer ikke forelske seg. En liten avsporing, men sånn er det.

Dette var dypt forstyrrende for meg å høre. Jeg måtte faktisk kle meg naken og se meg selv i speilet for å sjekke om jeg bare har innbilt meg at jeg har en penis, men nei, det ser ut som om den fremdeles er der. Jeg vet ikke hvem jeg er lenger! Kan du, med din dype innsikt i kjønnslige spørsmål, være så snill å fortelle meg hvilket kjønn jeg tilhører? Denne identitetskrisen er i ferd med å sende meg inn i en dyp depresjon.

Endret av studerende
Skrevet

Dette var dypt forstyrrende for meg å høre. Jeg måtte faktisk kle meg naken og se meg selv i speilet for å sjekke om jeg bare har innbilt meg at jeg har en penis, men nei, det ser ut som om den fremdeles er der. Jeg vet ikke hvem jeg er lenger! Kan du, med din dype innsikt i kjønnslige spørsmål, være så snill å fortelle meg hvilket kjønn jeg tilhører? Denne identitetskrisen er i ferd med å sende meg inn i en dyp depresjon.

Må være deilig å være mann og ikke ha følelser.. Er bare damer som har det og menn bytter damer hele tiden. Menn er bare opptatt av å ha flest mulig sex-partnere egentlig.

• Liker 1
Gjest krokodillen
Skrevet

Må være deilig å være mann og ikke ha følelser.. Er bare damer som har det og menn bytter damer hele tiden. Menn er bare opptatt av å ha flest mulig sex-partnere egentlig. Anonymous poster hash: ab4a7...37d

Jeg håper dette var ironisk

Skrevet

Jeg håper dette var ironisk

Nope

Gjest krokodillen
Skrevet

Nope Anonymous poster hash: ab4a7...37d

Da er du passe kort i topplokket om du virkelig mener det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...