jamandtoast Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg leter etter en fransk mini serie som heter "Ansiktet i speilet" (Le regard dans le miroir) fra 1985. Serien gikk på NRK i 1987 og var utrolig spennende, men jeg fikk aldri sett slutten. Handling: En amerikansk fotograf, Dora Stern, har gjort suksess i Paris. Privat plages hun av nattlige mareritt hvor hun mot sin vilje blir innblandet i mordet på en ung pike. Fransk serie i fire avsnitt Skulle veldig gjerne hatt denne på dvd, men klarer ikke finne den noe sted. NRK nettbutikk hadde den ikke. Noen som kan hjelpe?
Muscae Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Det virker ikke som den er utgitt på dvd, og det virker håpløst å finne den for online streaming også...
jamandtoast Skrevet 21. august 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2014 Du har vel dessverre rett i det...men nå har jeg funnet et fransk forum lignende kvinneguiden hvor noen hadde lett etter serien i 20 år og skulle kopiere til hverandre. Mulig jeg kan spørre der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå