AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Del Skrevet 19. august 2014 Klarer ikke velge! Er så mange fine Hvilken hadde du valgt? http://www.fjellrevenshop.no/fjallraven-kanken-p-296-c-152.aspx Anonymous poster hash: c42c1...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har i farven "warm yellow" og elsker den. Blir glad når jeg ser på den, rett og slett! Det kommer jo an på hvilke farver du liker, og hva som evt passer sammen med klær du har. Anonymous poster hash: d2726...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 19. august 2014 #3 Del Skrevet 19. august 2014 Er disse på mote igjen? O herlige 80-tall! Jeg liker best Royal Blue, og vurderer nå faktisk å skaffe meg en slik sekk igjen. Retro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 19. august 2014 #4 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg har en i "estate blue" (tror jeg, blåfarge ihvertfall). Jeg er litt lei fargen egentlig. Syns forøvrig "warm yellow" er ganske kul, eller "ox red". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Del Skrevet 19. august 2014 Er disse på mote igjen? O herlige 80-tall! Jeg liker best Royal Blue, og vurderer nå faktisk å skaffe meg en slik sekk igjen. Retro! De har da vært på mote i flere år nå, faktisk. Anonymous poster hash: d2726...b28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 19. august 2014 #6 Del Skrevet 19. august 2014 De har da vært på mote i flere år nå, faktisk. Anonymous poster hash: d2726...b28 Javel. Jeg har kun sett noen hipstere med slike sekker. Men på 80-tallet hadde alle disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Del Skrevet 19. august 2014 Hadde en lilla i 1995 Anonymous poster hash: 7719b...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Del Skrevet 19. august 2014 Javel. Jeg har kun sett noen hipstere med slike sekker. Men på 80-tallet hadde alle disse. Jeg er født på 80-tallet, så det husker jeg lite av. Nå begynner det vel å bli så populært at hipsterne skyr unna etterhvert, kanskje like greit. Anonymous poster hash: d2726...b28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Citronella Skrevet 19. august 2014 #9 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg er født på 80-tallet, så det husker jeg lite av. Nå begynner det vel å bli så populært at hipsterne skyr unna etterhvert, kanskje like greit. Anonymous poster hash: d2726...b28 . Det er en praktisk og tidløs sekk. Mote eller ikke mote. Så får hipsterne kanskje finne frem ludvigsekken igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 19. august 2014 #10 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg synes oransje og gul er stilig, men valgte grå selv ettersom det passer til mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Smith Skrevet 19. august 2014 #11 Del Skrevet 19. august 2014 Hvordan er de å ha på, synes nesten de ser litt vonde ut. Men kule da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #12 Del Skrevet 19. august 2014 En av blåfargene eller frost green. Synes alle de blå er fine. Anonymous poster hash: bcb00...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 20. august 2014 #13 Del Skrevet 20. august 2014 Graphite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #14 Del Skrevet 20. august 2014 Hadde nok valgt Royal Blue eller Purple, men synes de er så vonde mot skuldre og rygg hvis man skal bære stort mer enn en matpakke. Så jeg kjøpte en helt annen sekk med skikkelig polstring og bæresystem istedet. Anonymous poster hash: 74a94...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #15 Del Skrevet 20. august 2014 Noen som vet hvilken farge Karn Kjerstad har? Liker den fargen veldig godt. Finner den ikke blant de blå variantene, kan det være graphite hun har? Anonymous poster hash: c42c1...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 20. august 2014 #16 Del Skrevet 20. august 2014 Noen som vet hvilken farge Karn Kjerstad har? Liker den fargen veldig godt. Finner den ikke blant de blå variantene, kan det være graphite hun har? Anonymous poster hash: c42c1...92f Ser ut som Navy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #17 Del Skrevet 20. august 2014 Hm, mulig jeg er litt kjip nå, men ut i fra de stroppene; Den der kan ikke være så god for ryggen? Synes den ser billig ut Liker mer kvalitetsstoff på sekker, samt at den er sort. Anonymous poster hash: 1ebeb...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #18 Del Skrevet 20. august 2014 Hm, mulig jeg er litt kjip nå, men ut i fra de stroppene; Den der kan ikke være så god for ryggen? Synes den ser billig ut Liker mer kvalitetsstoff på sekker, samt at den er sort. Anonymous poster hash: 1ebeb...6dc De holder og holder, det er ikke noe å si på stoff eller søm. Dessverre er de ikke særlig ergonomiske. Anonymous poster hash: c17f8...422 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 20. august 2014 #19 Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Har min i lyserosa, elsker den! Har lyst på en i pastellilla og warm yellow, men den pastellilla har jeg bare sett i barneversjonen, så vet ikke hvor realistisk det er å finne til voksen Endret 20. august 2014 av Chanchan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #20 Del Skrevet 20. august 2014 Ser ut som Navy På fjällrevens nettsider er navy mye lysere enn den på bildet... Anonymous poster hash: c42c1...92f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå