AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg har holdt på med en kar i snart to måneder nå. Vi er eksklusive og har vært det siden dag 1. Vi var venner fra før, men fant hverandre på tinder for moro skyld før vi begynte å holde på. Vi har snakket om "oss", at dette kanskje utvikler seg til et forhold. Vi gjør alt kjærester gjør, og er i teorien sammen men ikke per definisjon da. Det er ikke bare sex, ofte sover vi sammen/koser uten at noe skjer. han har sagt at han blir litt sjalu når vi er ute på fest/byen og andre menn gir meg oppmerksomhet. Jeg har ikke brukt tinder på mange uker nå. Har det bare for moro skyld og ville aldri møtt noen derfra. Jeg vet at han tidligere har møtt og hatt sex med jenter han har snakket med der. Ikveld tenkte jeg å sjekke om han fortsatt var aktiv der inne, og da hadde han vært innpå for bare et par timer siden. Sjekket igjen etter en stund og da hadde han vært aktiv for 5 minutter siden. Kjente det stakk litt i meg, jeg tenkte på om han leter etter andre jenter som back up i tilfelle det ikke skulle funke mellom oss?! Jeg skal nok ikke ta dette opp med ham, for jeg vil ikke at han skal tenke at jeg er helt gærn. Han må få gjøre som han vil. Men er dette et dårlig tegn? Burde jeg backe litt ut? Er blitt veldig glad i ham, og kunne personlig ikke tenke meg å finne noen andre i denne fasen nå..Anonymous poster hash: a07bb...850
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Har han blitt såret før?Anonymous poster hash: fb692...a76
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Jeg har holdt på med en kar i snart to måneder nå. Vi er eksklusive og har vært det siden dag 1. Vi var venner fra før, men fant hverandre på tinder for moro skyld før vi begynte å holde på. Vi har snakket om "oss", at dette kanskje utvikler seg til et forhold. Vi gjør alt kjærester gjør, og er i teorien sammen men ikke per definisjon da. Det er ikke bare sex, ofte sover vi sammen/koser uten at noe skjer. han har sagt at han blir litt sjalu når vi er ute på fest/byen og andre menn gir meg oppmerksomhet. Jeg har ikke brukt tinder på mange uker nå. Har det bare for moro skyld og ville aldri møtt noen derfra. Jeg vet at han tidligere har møtt og hatt sex med jenter han har snakket med der. Ikveld tenkte jeg å sjekke om han fortsatt var aktiv der inne, og da hadde han vært innpå for bare et par timer siden. Sjekket igjen etter en stund og da hadde han vært aktiv for 5 minutter siden. Kjente det stakk litt i meg, jeg tenkte på om han leter etter andre jenter som back up i tilfelle det ikke skulle funke mellom oss?! Jeg skal nok ikke ta dette opp med ham, for jeg vil ikke at han skal tenke at jeg er helt gærn. Han må få gjøre som han vil. Men er dette et dårlig tegn? Burde jeg backe litt ut? Er blitt veldig glad i ham, og kunne personlig ikke tenke meg å finne noen andre i denne fasen nå..Anonymous poster hash: a07bb...850 Spør han om han fortsatt er der, svaret han gir forteller deg hva du gjør videre Anonymous poster hash: e1e4f...b58 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Har han blitt såret før?Anonymous poster hash: fb692...a76 Han har ikke hatt noen skikkelige forhold før, og tror nok det er han som stikker fra damene oftere enn omvendt..Anonymous poster hash: a07bb...850
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Spør han om han fortsatt er der, svaret han gir forteller deg hva du gjør videreAnonymous poster hash: e1e4f...b58 Kanskje det! men enten lyver han og sier nei da, eller så er han ærlig og sier ja, og ingen av delene er egentlig spesielt positivt når jeg tenker meg om Anonymous poster hash: a07bb...850 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Han har ikke hatt noen skikkelige forhold før, og tror nok det er han som stikker fra damene oftere enn omvendt..Anonymous poster hash: a07bb...850 Oops. Her hadde jeg vært bekymret...Anonymous poster hash: fb692...a76 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Oops. Her hadde jeg vært bekymret...Anonymous poster hash: fb692...a76 Ja..men samtidig virker han som en så ålreit fyr..vet ikke helt hva jeg skal tenke..Anonymous poster hash: a07bb...850
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 Du vet han er aktiv der. Så du må ta den informasjonen, og bruke den på best mulig måte. Uansett hva han sier, så har du sett det med egne øyne. Så om du dropper å konfrontere han, skyver du ikke vekk det du har sett. Spør han. Du vil kanskje ikke like svaret, men da er det bedre å avslutte nå, før han eventuelt går for langt. Anonymous poster hash: 2519f...499 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 Jeg har holdt på med en kar i snart to måneder nå. Vi er eksklusive og har vært det siden dag 1. Vi var venner fra før, men fant hverandre på tinder for moro skyld før vi begynte å holde på. Vi har snakket om "oss", at dette kanskje utvikler seg til et forhold. Vi gjør alt kjærester gjør, og er i teorien sammen men ikke per definisjon da. Det er ikke bare sex, ofte sover vi sammen/koser uten at noe skjer. han har sagt at han blir litt sjalu når vi er ute på fest/byen og andre menn gir meg oppmerksomhet. Jeg har ikke brukt tinder på mange uker nå. Har det bare for moro skyld og ville aldri møtt noen derfra. Jeg vet at han tidligere har møtt og hatt sex med jenter han har snakket med der. Ikveld tenkte jeg å sjekke om han fortsatt var aktiv der inne, og da hadde han vært innpå for bare et par timer siden. Sjekket igjen etter en stund og da hadde han vært aktiv for 5 minutter siden. Kjente det stakk litt i meg, jeg tenkte på om han leter etter andre jenter som back up i tilfelle det ikke skulle funke mellom oss?! Jeg skal nok ikke ta dette opp med ham, for jeg vil ikke at han skal tenke at jeg er helt gærn. Han må få gjøre som han vil. Men er dette et dårlig tegn? Burde jeg backe litt ut? Er blitt veldig glad i ham, og kunne personlig ikke tenke meg å finne noen andre i denne fasen nå..Anonymous poster hash: a07bb...850 Eksklusive? Du bør da ha lært at det er ikke noe som heter eksklusivt eller sikkert før man er samboere eller kjærester. Lev livet du, ikke bind deg opp i noe slikt. Anonymous poster hash: 23ea2...766
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Eksklusive fra dag en? De som sier sånt ender opp med et veeeldig kort forhold...Anonymous poster hash: 6704b...d28 2
kongenavtys Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 Noen som vet eksakt hvordan "aktiv"-funksjonen på Tinder fungerer? Er det kun sveip som blir registrert eller også hvis man bare trykker på appen/sjekker tidligere meldinger?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Du vet han er aktiv der. Så du må ta den informasjonen, og bruke den på best mulig måte. Uansett hva han sier, så har du sett det med egne øyne. Så om du dropper å konfrontere han, skyver du ikke vekk det du har sett. Spør han. Du vil kanskje ikke like svaret, men da er det bedre å avslutte nå, før han eventuelt går for langt. Anonymous poster hash: 2519f...499 Takk for svar. Sjekket igjen nå, og han har vært aktiv i løpet av natten... Synes dere jeg overreagerer litt kanskje? :/ Og dere som snakker om eksklusivitet - det har vært det mest naturlige for oss. Vi hadde ikke praten om "oss" før for en ukes tid siden, og da kom det fram at vi kun er med hverandre (ihvertfall fysisk tydeligvis...). Tror jeg skal prate med ham idag for å finne ut av ting. Tror at man vises som aktiv på tinder om man har åpnet appen. Anonymous poster hash: a07bb...850
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Det kan jo være så uskyldig som at han har et par kontakter der han liker å chatte med på vennskaplig basis (har det selv, et par som legger ut morsomme moments osv). Han må jo vite at du kan se at han er der inne? Eneste muligheten er vel å spørre, selv om han kan svare som det passer ham. Kanskje han gjør akkurat det samme som deg, sjekker om du er aktiv der enda Det har bare gått to mnd., kanskje har han noen der inne litt på gress i tilfelle han skulle bli dumpet av deg. Anonymous poster hash: 67084...060
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Kanskje litt ot, men hvordan er det. Ed tinder, slettes profilen din om du sletter appen? Da slutter profilen din å vises for andre ikke sant?Anonymous poster hash: e9845...7d0
Gjest Coolaid Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 AnonymBruker, on 19 Aug 2014 - 23:12, said: Jeg har holdt på med en kar i snart to måneder nå. Vi er eksklusive og har vært det siden dag 1. Vi var venner fra før, men fant hverandre på tinder for moro skyld før vi begynte å holde på. Vi har snakket om "oss", at dette kanskje utvikler seg til et forhold. Vi gjør alt kjærester gjør, og er i teorien sammen men ikke per definisjon da. Det er ikke bare sex, ofte sover vi sammen/koser uten at noe skjer. han har sagt at han blir litt sjalu når vi er ute på fest/byen og andre menn gir meg oppmerksomhet. Jeg har ikke brukt tinder på mange uker nå. Har det bare for moro skyld og ville aldri møtt noen derfra. Jeg vet at han tidligere har møtt og hatt sex med jenter han har snakket med der. Ikveld tenkte jeg å sjekke om han fortsatt var aktiv der inne, og da hadde han vært innpå for bare et par timer siden. Sjekket igjen etter en stund og da hadde han vært aktiv for 5 minutter siden. Kjente det stakk litt i meg, jeg tenkte på om han leter etter andre jenter som back up i tilfelle det ikke skulle funke mellom oss?! Jeg skal nok ikke ta dette opp med ham, for jeg vil ikke at han skal tenke at jeg er helt gærn. Han må få gjøre som han vil. Men er dette et dårlig tegn? Burde jeg backe litt ut? Er blitt veldig glad i ham, og kunne personlig ikke tenke meg å finne noen andre i denne fasen nå..Anonymous poster hash: a07bb...850 Kanskje det er på tide å ta praten om hva dere begge ønsker ut av forholdet. Har du behov for noe mer er det greit at han får vite det, og motsatt. Så se om dere kan forplikte dere mer til hverandre. Mange menn er slik. Har egentlig gode intensjoner men er ofte ute og fisker for å se om de kan finne noe mer interessant, bedre, spennende osv.... Heldigvis kan du velge om du vil være med på det eller ikke.
Daiquiry Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Du er jo fremdeles på Tinder??? Syns du skal snakke med han og bli enige begge to om å slette appen, det gjorde vi.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Du er jo fremdeles på Tinder??? Syns du skal snakke med han og bli enige begge to om å slette appen, det gjorde vi. Jeg har kanskje ikke gjort det klart nok at jeg ikke har brukt tinder på godt over en måned, nesten to faktisk. Jeg gikk bare innpå for å sjekke om han fortsatt var aktiv igår. TSAnonymous poster hash: a07bb...850
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #18 Skrevet 20. august 2014 Kanskje det er på tide å ta praten om hva dere begge ønsker ut av forholdet. Har du behov for noe mer er det greit at han får vite det, og motsatt. Så se om dere kan forplikte dere mer til hverandre. Mange menn er slik. Har egentlig gode intensjoner men er ofte ute og fisker for å se om de kan finne noe mer interessant, bedre, spennende osv.... Heldigvis kan du velge om du vil være med på det eller ikke. Takk for svar. Vi hadde en sånn prat i forrige uke, hvor vi kom fram til at dette muligens leder til et forhold etterhvert..siden han egentlig aldri har vært i et skikkelig forhold virker det som om han har litt commitment issues egentlig. Men om han er på utkikk etter noe bedre etter å ha kjent meg en god stund (vi har som sagt vært venner ganske lenge) så tror jeg at jeg har svaret mitt der.. får ta en prat med ham jaAnonymous poster hash: a07bb...850
Gjest Stining Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Hva om han ser at du har vært aktiv (når du sjekket om han var aktiv) og så fortsetter han å sjekke fordi han ser at du var aktiv, men han vet ikke at du var aktiv kun for å sjekke at han var aktiv, og så lurer han på akkurat det samme som deg 2
Gjest Runforit Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 Jeg er rett frem fram samme hva jeg støter på person. Hadde sagt: "Hvorfor er du fremdeles aktiv på en sjekkeside når vi dater? Enten er du interessert i meg og vi er eksklusive eller så er du bare en en fling og dette ender nå." 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå