AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg er ganske blakk så har hverken råd til frisør, spa eller manikyr-time. Tips til hvordan jeg kan freshe meg opp? Jeg sminker meg hver dag altså, har hår til rett over bh-stroppen men det er så pistrete og jeg har split ends for tiden.. Hvilke billige tips har dere for å føle seg bedre? Jeg har tatt ansiktsmaske ra HM til 20 kr, likte faktisk den veldig godt. Anonymous poster hash: 6a24d...255
Lillesiren Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Lag en ansiktsskrubb om du ikke har en fra før av, ta fotbad og ta en liten mini-fotpleie på deg selv. Å krølle håret får hvertfall håret til å se penere og sunnere ut midlertidig:) Du har ikke ei venninne som er greit flink til å klippe kanskje:)? Da jeg var student gikk den frisørsaksa på rundgang i huset:P
Puny Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Sukker og babyolje blir en god kroppsskrubb. Se på YouTube etter håroppsatser som gjemmer håret, fletter er ofte bra...
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Se på YouTube etter håroppsatser som gjemmer håret, fletter er ofte bra... Sa hun som har pippi røykstrømpe som profil-bilde. Anonymous poster hash: 24e86...bb4
Puny Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 Sa hun som har pippi røykstrømpe som profil-bilde. Anonymous poster hash: 24e86...bb4 Hehe, you got me, men Pippi er mer enn bare flettene sine da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå