Orthia Skrevet 3. juli 2004 #1 Skrevet 3. juli 2004 Anti-virus'en min har funnet tre trojanere hos meg. Jeg får opp plasseringen, men klarer ikke å slette/fjerne dem. Noen som vet hva jeg skal gjøre? (pliis..)
Gjest Morrison i.i. Skrevet 3. juli 2004 #3 Skrevet 3. juli 2004 Rattlesnake: Hvordan vet jeg hva som er navnet? Antivirusprogrammet kaller det W32/DLoader AH. Jeg har funnet en patch hos Symantec for W32, men den var tydeligvis ikke riktig, for den finner ikke virusene. Har også kjørt antivirus fra sikkerhetsmodus, uten effekt, dvs trojanerne blir funnet, men det går ikke an å slette dem eller plassere dem i karantene.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. juli 2004 #4 Skrevet 4. juli 2004 Ikke godt å si, jeg fant ikke noe for akkurat den trojaneren jeg heller...Det har pleid å funke for meg før, altså at jeg bruker navnet som antivirusen gir viruset/trojaneren og søker på det. Du har ikke mulighet til å scanne med et annet antivirus, online eller AVG f.eks?
manji Skrevet 4. juli 2004 #5 Skrevet 4. juli 2004 Jeg vil råde formatering og reinstallering av operativsystem. AdAware kan også være en løsning. Men vil du gjøre dette grundig er formatering og reinstallering av operativsystem det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå