Gå til innhold

Kjole på H&M

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som finner denne på nett? Har lett og lett. Den er uten ermer (hvis jeg husker rett) og litt "silkeaktig". Fant den på "Office avdelingen". Tenkte jeg skulle finne den på nett for jeg fant ikke størrelsen min :sukk:

Anonymous poster hash: 6406f...26e

post-37809-138470_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være denne? http://www.hm.com/no/product/25852?article=25852-C#article=25852-A

Dessverre utsolgt på nett og da. Men det du kan gjøre er å ta kjolen til kassen, spørre om de kan finne ut om de har den på en annen HM butikk i nærheten:) Jeg har nå i alle fall gjort det på Lindex, gikk helt fint!

Anonymous poster hash: 60e52...d2e
Skrevet

Kan det være denne? http://www.hm.com/no/product/25852?article=25852-C#article=25852-A

Dessverre utsolgt på nett og da. Men det du kan gjøre er å ta kjolen til kassen, spørre om de kan finne ut om de har den på en annen HM butikk i nærheten:) Jeg har nå i alle fall gjort det på Lindex, gikk helt fint!

Anonymous poster hash: 60e52...d2e

Den er litt mer dus og litt mer "løs" i formen - men tusen takk! Da skal jeg prøve på det. Tror den er på nyankommet, men jeg ser den ikke i nettbutikken i det hele tatt. :)

Anonymous poster hash: ff3c4...2f0

Skrevet

Den er litt mer dus og litt mer "løs" i formen - men tusen takk! Da skal jeg prøve på det. Tror den er på nyankommet, men jeg ser den ikke i nettbutikken i det hele tatt. :)

Anonymous poster hash: ff3c4...2f0

Mange ting fra den nye kolleksjonen som ikke er lagt ut på nett enda. Lette meg ihjel etter noe jeg så fra office-avdelingen selv på nettet. Dro heller tilbake til butikken dagen etterpå og da var størrelse fylt på igjen. Du kan jo prøve det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...