Gjest 1111 Skrevet 3. juli 2004 #21 Skrevet 3. juli 2004 Nei, æsj....finnes det noe mer ekkelt enn raping, snorking, osv.. Det er lov med uhell, men så uanstendig! Uanstendig å snorke?
Gjest GreenSky Skrevet 3. juli 2004 #23 Skrevet 3. juli 2004 Selvfølgelig! Men raper bare alene. Skulle jeg gjøre det forran noen, ville det vært et uhell. :-)
Ingeborg Skrevet 3. juli 2004 #24 Skrevet 3. juli 2004 Selvfølgelig! Men raper bare alene. Skulle jeg gjøre det forran noen' date= ville det vært et uhell. :-) Ditto.
Gjest tusjen Skrevet 4. juli 2004 #25 Skrevet 4. juli 2004 Jeg raper av og til, men bare når tusjen hører på tusjen
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #26 Skrevet 4. juli 2004 raping er luft. Det er der enten det kommer den ene eller andre veien. det som forundrer meg er intr. til enkelte her inne. RAPER DU? Er det ikke mye annet som en kan engasjere seg i? hva med en tråd om hvilke vei du tørker deg bak+ Er det unger her inne?
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2004 #27 Skrevet 4. juli 2004 Joda.. Når jeg er på byen og drikker øl fra tappekran så kommer det småraper ut resten av kvelden. Prøver å holde de for meg selv, for de kan fort bli for høye. Clea
Gjest Vega Skrevet 4. juli 2004 #28 Skrevet 4. juli 2004 Jepp. Jeg synes det er dritstilig å slippe en skikkelig en når jeg har drukket f.eks. et glass cola... gjerne så høyt som mulig, for å vise at jeg gir blaffen i vanlig folkeskikk...
Melissa Gioberti Skrevet 4. juli 2004 #29 Skrevet 4. juli 2004 Alle gjør det. Men jeg synes det er uanstendig å gjøre det foran andre. Snorking...tja. for meg er det "skilsmissegrunn". Hehe...
Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2004 #30 Skrevet 5. juli 2004 Er det ikke i Japan at raping er et tegn på høflighet etter raping? Man viser eks. at maten var god?
aline Skrevet 5. juli 2004 #31 Skrevet 5. juli 2004 Jeg får det heller ikke til... Og det er irriterende av og til' date=' for jeg kjenner at en rap hadde gjort underverker der og da...[/quote'] Nemlig!! akkurat slik har jeg det også, aldri fått det til men hatt store behov for å få det til av og til!!! :-?
Suzy Skrevet 5. juli 2004 #32 Skrevet 5. juli 2004 Får heller ikke til sånne skikkelig, men har ei venninne som kan og jeg syns det er hysterisk morsomt når velsminkede, sukkersøte snuppe plutselig sier "BØØØØRP!"
aline Skrevet 5. juli 2004 #33 Skrevet 5. juli 2004 ja. men synes forøvrig det er ganske ufint jeg da..... :oops:
Rio Skrevet 5. juli 2004 #36 Skrevet 5. juli 2004 Raper ja, men ikke så veldig ofte. Drikker svært lite brus, men gjorde det i helga. Da kom det en del Gjør ingenting når det i nærheten av typen eller foreldrene mine da
Gjest orca72 Skrevet 9. juli 2004 #39 Skrevet 9. juli 2004 Som min gamle lege sa: ut må det .. enten den ene eller den andre veien... Eller som min onkel sa en gang (på trøndersk) etter en liten rap: Åh, der snaut æ rævva for en god fis"
KalloRilla Skrevet 12. juli 2004 #40 Skrevet 12. juli 2004 Jeg raper nå jeg da når kroppen sier fra at det er det den har behov for. Det er jo luft som skal/vil ut, men det er klart at jeg ser an situasjonen da. Det er jo ikke akkurat delikat for andre å se/høre på :-?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå