Gå til innhold

Raper du?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei, ble litt inspirert av tråden om banning nedenfor og tenkte jeg skulle lage en litt annerledes en; så her er det bare å sette igang å svare :)

Selv raper jeg sjelden, eller aldri (såfremt jeg klarer å la vær) hvis det er noen rundt meg, men det hender jeg glemmer meg hvis jeg er alene hjemme, noe jeg egentlig prøver å unngå siden da blir det vanskeligere å huske å la vær ellers :oops:

beklager hvis det her ble en tullete tråd, men det er sent og jeg er trøtt :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEg har aldri klart å rape :ler:

Uansett hvor mye jeg har prøvd. Funker rett og slett ikke.

Skrevet

Jeg raper når jeg må.

Prøver så klart å se ann situasjonen.

Det er jo luft som trenger å komme ut.

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Raper, men klarer somregel å kontrollere når.

Skrevet

Raper litt når jeg har drukket brus...

Da må det som oftest litt luft ut igjen....

Skrevet
Raper' date=' men klarer somregel å kontrollere når.[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Jeg raaaaaper og raper. Nesten uungåelig med pepsi max som mentor og inspirasjonskilde.

Skrevet

Jada, jeg raper. Det er godt å rape. Jeg kan kontrollere de fleste kroppsfunksjoner, også luft, så det gjøres i hjemmets lune arne. men til gjengeld... *burp*

Skrevet

Jeg får det heller ikke til... Og det er irriterende av og til, for jeg kjenner at en rap hadde gjort underverker der og da...

Skrevet
Jeg får det heller ikke til... Og det er irriterende av og til' date=' for jeg kjenner at en rap hadde gjort underverker der og da...[/quote']

:ler:

Skrevet

Selvfølgelig raper jeg.. - ikke sånn "presse frem for å være tøff rap... .. men innimellom så bare kommer det..

Som min gamle lege sa: ut må det .. enten den ene eller den andre veien...

Skrevet

Jeg kan også rape på kommando - vinner alltid når det er om å gjøre å rape flest mulig.

Lærte også nevøen min å rape da han var ganske liten - han er flink med de lange og dype. Til min svigerinnes store fortvilelse... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Raper etter jeg har drukket noe kullsyreholdig, ser det ut til, blir en knallrap ut av det. Bortsett fra når det kommer sånne bløte raper.

Skrevet

Nei, æsj....finnes det noe mer ekkelt enn raping, snorking, osv.. :roll:

Det er lov med uhell, men så uanstendig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...