AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Finnes det kjøpesenter der? Og hvor lang tid tar det å kjøre til Oslo? Og Hamar? Anonymous poster hash: 5dcb4...25e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Jeg bor ikke akkurat i Moelv, men bor ikke så langt unna. Har svippet innom sentrum der et par ganger. Mener å huske det er et lite kjøpesenter der, men du finner større shoppingsenter i mjøsbyene rundt. Det tar ca. 1 time og 45 min. å kjøre til Oslo, ca. 1/2 time (mellom 20-30 min) til Hamar, Gjøvik og Lillehammer. Veldig grei beliggenhet sånn sett Anonymous poster hash: 986e7...e3c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Ikke noe "kjøpesenter" akkurat her i Moelv, men hvis du vil kalle nille, rimi, og et par butikker til for kjøpesenter, så be my guest Men det er en veldig fin plass og bo på! Bruker 20-30 min til Gjøvik og der er det jo faktisk et kjøpesenter (CC) Også kort vei til Brumundal, Hamar og Lillehammer Det er jo også litt diverse nedi "sentrum", apotek, matbutikker, resturanter, bokhandel, parfymeri, sport, buss og togstasjon, så er jo litt Mange koselige folk også! Håper jeg svarte på noe av det du lurte på! Anonymous poster hash: 81257...055
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Moelv er ikke et sted jeg villa ha bosatt meg.Jeg ville hller ha gått for en av de større Mjøsbyene. Anonymous poster hash: 14bfc...9af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå