Gå til innhold

Hvordan er det å bo i Moelv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det kjøpesenter der? Og hvor lang tid tar det å kjøre til Oslo? Og Hamar?

Anonymous poster hash: 5dcb4...25e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor ikke akkurat i Moelv, men bor ikke så langt unna. Har svippet innom sentrum der et par ganger. Mener å huske det er et lite kjøpesenter der, men du finner større shoppingsenter i mjøsbyene rundt. Det tar ca. 1 time og 45 min. å kjøre til Oslo, ca. 1/2 time (mellom 20-30 min) til Hamar, Gjøvik og Lillehammer. Veldig grei beliggenhet sånn sett :)

Anonymous poster hash: 986e7...e3c
Skrevet

Ikke noe "kjøpesenter" akkurat her i Moelv, men hvis du vil kalle nille, rimi, og et par butikker til for kjøpesenter, så be my guest :P Men det er en veldig fin plass og bo på! Bruker 20-30 min til Gjøvik og der er det jo faktisk et kjøpesenter (CC) :) Også kort vei til Brumundal, Hamar og Lillehammer :) Det er jo også litt diverse nedi "sentrum", apotek, matbutikker, resturanter, bokhandel, parfymeri, sport, buss og togstasjon, så er jo litt ;) Mange koselige folk også! :)

Håper jeg svarte på noe av det du lurte på! :)

Anonymous poster hash: 81257...055
Skrevet

Moelv er ikke et sted jeg villa ha bosatt meg.Jeg ville hller ha gått for en av de større Mjøsbyene.

Anonymous poster hash: 14bfc...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...