Gå til innhold

Er denne jobben seriøs?

Anbefalte innlegg

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Virker denne "jobben" som noe bullshit? Vet ikke helt jeg. Høres litt ut som lureri, men på en annen side så har man vel ikke noe å tape på det? Jeg skal ikke akkurat satse penger på det.

Her er stillingsannonsen:

De siste 12 årene har vi jobbet aktivt med å hjelpe vanlige mennesker til å utvikle sin egen virksomhet ved å bruke vårt konsept.
Resultatet er at vi nå har flere hundre personer som driver sine virksomheter enten på hobbybasis, deltids eller fulltidskarriere.
Våre beste teamledere tjener fra 500.000 til over 3 millioner i året.

Vi har stor etterspørsel for våre unike hverdagsprodukter innen helse og velvære
Det er også flere og flere som ønsker å jobbe med vårt konsept.
Har du en drøm om å ha en fleksibel arbeidsplass som gir deg rom til å velge tiden din akkurat slik du ønsker?
Ja, da bør vi ta en prat!

Internasjonal suksess
Vi samarbeider med et av verdens største firmaer innen naturlig helse og velvære basserte hverdagsprodukter.
Bedriften har en AAA kredittvurdering og har stabil vekst gjennom 35år i mer enn 150 land.
Dette gir deg muligheten til å bygge opp en internasjonal nettbasert forretning

Hva ser vi etter

Personer som liker å tenke stort
Personer som liker å jobbe med mennesker
Personer som kan jobbe selvstendig
Salgs og ledererfaring er ikke nødvendig, men et pluss
Positiv holdning
Åpen for nye måter å tenke på
Team player

Arbeidsoppgaver

Salg av populære hverdagsprodukter
Teambuilding og samarbeid med andre bedriftseiere
Rekruttering

Vi tilbyr

Fleksible arbeistider
Gode provisjonsvilkår
Mulighet til å ta del i bedriftens overskudd som blir delt ut en gang pr år
Mulighet til få betalte reise til hele verden
Mulighet til å få dekket bil
Personligutvikling
Utdannelse innen ledelse og coaching
Coaching og aktiv hjelp til å nå dine mål

Mye mer

Full opplæring mens du tjener penger

Vi tilbyr vi praktisk og teoretisk opplæring etter et system som har gitt suksess

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du må bruke penger på det. Er vel en sånn "lovlig pyramide" og du sitter igjen med masse ubrukelige produkter som du ikke får solgt.

Anonymous poster hash: d5849...21c

• Liker 2
Skrevet

Provisjon - tjene etter hva og hvor mye du selger, ikke timelønn. Hold deg langt borte.

Anonymous poster hash: 09868...bfb
  • Liker 1
Gjest Santa Barbara
Skrevet

Hmm. Problemet er bare at jeg ikke får noen andre jobber nå. Ser ganske håpløst ut.

Skrevet

yo-dawg-i-heard-you-like-pyramids-so-we-

Anonymous poster hash: baab0...cfa
  • Liker 1
Gjest Santa Barbara
Skrevet

Hvis det er noe jeg må satse penger på så kommer det ikke til å skje. Tenkte kanskje dette var noe jeg kunne prøve frem til jeg får meg en normal jobb med mindre det er noe skikkelig tull.

Skrevet

Hmm. Problemet er bare at jeg ikke får noen andre jobber nå. Ser ganske håpløst ut.

Du bør være en ekstremt god selger for å få dette til å gå rundt. Det er som regel ikke noe man pleier å ha som heltidsjobb.

(Tipper forresten det er Forever Living, virker sånn ut i fra annonsen, jeg kjenner nemlig flere som jobber med det, det har virkelig spredd seg her jeg bor ;)).

• Liker 1
Gjest Santa Barbara
Skrevet

Du bør være en ekstremt god selger for å få dette til å gå rundt. Det er som regel ikke noe man pleier å ha som heltidsjobb.

(Tipper forresten det er Forever Living, virker sånn ut i fra annonsen, jeg kjenner nemlig flere som jobber med det, det har virkelig spredd seg her jeg bor ;)).

Okei, får slå det fra meg. Avtalte at de skulle ringe meg i morgen da. urk..

• Liker 1
Skrevet

Jeg måtte ta en sånn jobb da jeg ikke fikk noe annet og Nav avslo søknad om sosialstønad. Helt forferdelig jobb. Fikk bare kjeft av sjefen og fikk nesten aldri solgt noe. Folk var stort sett bare interessert i å lukte på produktene, men ikke kjøpe.

Anonymous poster hash: 9ec54...3e7

Skrevet

Hvis du liker å reise hjem til folk med produkter så er det sikkert en fin jobb. Tror dessverre at de store pengene henger høyt, her som andre steder. Kanskje spesielt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...