AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 I helga var jeg ute på byen med typen min og en kompis av han. Ute møtte vi på et tonn av hans gamle venner som han har lite kontakt med. De fleste er evige ungkarer og trives med det. Sistemann gifta seg nå i sommer, vi var faktisk i bryllupet hans. Han hadde ikke på seg ringen (jeg var sjåfør, så jeg var edru og husker dette) og var enda mer på andre damer enn kompisene. Syns det blir litt snålt når den ene som er nygift skal være mer interessert i andre damer enn resten av gutta? Er dette liksom greit? Han var bare på besøk i hjembyen, så kona var i en annen by. Så vidt jeg vet dro han hjem alene, men jeg syns alikevell det hadde vært ekkelt om det var min mann... Er dette vanlig oppførsel av menn? Blir helt forskrekka her :OAnonymous poster hash: 6d279...2d1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 For alt du vet synes kona det er greit. Mest sannsynlig ikke! Anonymous poster hash: c6168...78c 3
chouette Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Ikke et superpositivt tegn at han lar gifteringen ligge igjen hjemme nei. 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #5 Skrevet 19. august 2014 For alt du vet synes kona det er greit. Virkelig? Tror du det?Anonymous poster hash: 6d279...2d1
mara2012 Skrevet 19. august 2014 #6 Skrevet 19. august 2014 Ja, det er faktisk ganske vanlig! Jeg ser dette hver gang jeg er ute. I tillegg er jeg ofte jente som går ut med en guttegjeng og legger derfor godt merke til sånt. And THAT, my friend, is why I'm single.. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #7 Skrevet 19. august 2014 Opptatte jenter er mye verre på byn. Kåte skapninger. Anonymous poster hash: ea934...2fa
Gjest Pink.Pearls Skrevet 19. august 2014 #8 Skrevet 19. august 2014 (endret) Om det er vanlig? Hmmm.... sikkert i noen kretser? Endret 28. september 2014 av Pink.Pearls
Gjest DirtyMimi Skrevet 19. august 2014 #9 Skrevet 19. august 2014 æsj, hva feiler det folk? Hvorfor gifte seg hvis man er utro eller har planer om det..??
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #10 Skrevet 19. august 2014 Tja, jeg har vært en del ute med gutter som IKKE er sånn... Men jeg har også møtt/vært ute med gutter (og jenter) som er sånn... så er vel ikke sånn at alle er sånn. Enig i at det er litt teit, men må innrømme at jeg har flørtet litt selv noen ganger på fylla, selv om jeg har kjæreste. Det har alltid vært med gutter jeg kjenner da, og aldri noe mer enn prating, er aldri utro. Å gå ut uten giftering synes jeg er å gå over streken. Anonymous poster hash: b82a0...459
Gjest Coolaid Skrevet 19. august 2014 #11 Skrevet 19. august 2014 (endret) I helga var jeg ute på byen med typen min og en kompis av han. Ute møtte vi på et tonn av hans gamle venner som han har lite kontakt med. De fleste er evige ungkarer og trives med det. Sistemann gifta seg nå i sommer, vi var faktisk i bryllupet hans. Han hadde ikke på seg ringen (jeg var sjåfør, så jeg var edru og husker dette) og var enda mer på andre damer enn kompisene. Syns det blir litt snålt når den ene som er nygift skal være mer interessert i andre damer enn resten av gutta? Er dette liksom greit? Han var bare på besøk i hjembyen, så kona var i en annen by. Så vidt jeg vet dro han hjem alene, men jeg syns alikevell det hadde vært ekkelt om det var min mann... Er dette vanlig oppførsel av menn? Blir helt forskrekka her :OAnonymous poster hash: 6d279...2d1 Jeg både håper og tror ikke det. Ihvertfall ikke hos mine kompiser som går på byen. Men nei, det er ikke vanlig oppførsel. Det kan jo være ulike grunner til å ikke ha gifteringen på seg. Feks han har mistet den, levert den inn for å utvide den, sjekke om man fortsatt har draget ( dårlig grunn), glemt å ta den på etter dusj, matlaging eller noe ? Uansett ring eller ikke. Oppførselen hans var vel særdeles dårlig. Endret 19. august 2014 av Coolaid
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #12 Skrevet 19. august 2014 La han få lette litt på sløret da, ekteskap er tøft nok allerede som det er...Anonymous poster hash: d1617...6c7
Gjest Imaginary Skrevet 19. august 2014 #13 Skrevet 19. august 2014 La han få lette litt på sløret da, ekteskap er tøft nok allerede som det er...Anonymous poster hash: d1617...6c7 Hvis det er tilfellet, hvorfor gifte seg?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 La han få lette litt på sløret da, ekteskap er tøft nok allerede som det er...Anonymous poster hash: d1617...6c7 Stakkars fyren. Gifta seg i sommer og må lette litt på sløret allerede? Høres virkelig ut som dette giftermålet var en god ide...Anonymous poster hash: 6d279...2d1 1
Mango Skrevet 21. august 2014 #15 Skrevet 21. august 2014 Vel, man møter mye forskjellig på byen. Jeg kjenner flere gutter i forhold som aldri ville lagt ann på en annen jente, men også flere som jeg vet ikke ville tenkt seg om to ganger om de fikk muligheten. Har selv hindret flere i å være utro ved å bryte inn i situasjonen og fortelle akkurat hva jeg syns om dette (om jeg kjenner dama eller typen til vedkommede). Det er så frekt og respektløst at jeg har ikke ord. Husker engang for et par år siden hvor en kar prøvde seg på meg, og jeg sa at jeg hadde samboer. Hvor han igjen lirte av seg "Og så? Jeg er forlova!", hvor han viste meg ringen og hele pakka. Jeg gikk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 I helga var jeg ute på byen med typen min og en kompis av han. Ute møtte vi på et tonn av hans gamle venner som han har lite kontakt med. De fleste er evige ungkarer og trives med det. Sistemann gifta seg nå i sommer, vi var faktisk i bryllupet hans. Han hadde ikke på seg ringen (jeg var sjåfør, så jeg var edru og husker dette) og var enda mer på andre damer enn kompisene. Syns det blir litt snålt når den ene som er nygift skal være mer interessert i andre damer enn resten av gutta? Er dette liksom greit? Han var bare på besøk i hjembyen, så kona var i en annen by. Så vidt jeg vet dro han hjem alene, men jeg syns alikevell det hadde vært ekkelt om det var min mann... Er dette vanlig oppførsel av menn? Blir helt forskrekka her :OAnonymous poster hash: 6d279...2d1 Jeg pleier alltid å ha ringen på, uten ring blir det aldri noe ONS på meg. Virker som ringen er en magnet, og at damene tenker......han der må være ok, som har dame. Anonymous poster hash: d70ed...51c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Jeg pleier alltid å ha ringen på, uten ring blir det aldri noe ONS på meg. Virker som ringen er en magnet, og at damene tenker......han der må være ok, som har dame. Anonymous poster hash: d70ed...51c Hva sier du dersom noen kommenterer ringen? For eksempel spør "er ikke du gift, da?" Anonymous poster hash: ea934...2fa
AnonymBruker Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 De fleste pleier å si at de har dame/er gift og beholder gifteringen sin på. kanskje uskyldig flørting er lov fra dama/kona, for de kan flørte mye. Men situasjonen du snakker om er teit. Siden han ikke var ærlig om at han ahdde dame og ikke hadde giftering. Mange forhold er sånn at man kan ha det gøy ute og flørte liksom. Men da vet de fleste at du ikke er singel fra før, og da skjønner jo alle at det bare er tulleflørting osv Anonymous poster hash: cad8f...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå