AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Hva skal jeg lage til middag? Jeg er helt blank! Ønsker å lage noe god mat med grønsaker i/til, men må handle før butikken stenger kl.21... Anonymous poster hash: 9d876...906
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=51347 Anonymous poster hash: 39f77...c34 1
Gjest Lille-pus Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Nå kommer mitt forslag alt for sent for dagens middag, men kanskje det kan være noe til en senere dag? Laksefilet (så mange eller få biter du har lyst på),stekt i ildfast form sammen med frisk asparges, små tomater, oliven (og gjerne sukkererter om du har lyst på det). Sitron til å presse over laksen, nykvernet salt og pepper, olivenolje til å smøre fatet med og litt til å ha over laksen og grønnsakene. Godt med en liten klatt lettrømme ved siden av når fisken og grønnsakene er ferdige. Server med fritt valg av ris, pasta (tagliatelle) eller potet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå