AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg tror ikke dette er så normalt men når jeg tenker på tid, hvor fort det går, og hvordan jeg aldri kommer til å ha oppleve akkurat dette øyeblikket gjør meg bare trist. Noen andre som har det sånn eller noen tips til å slutte å bli så lei meg? Anonymous poster hash: 67ee5...915
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 dytt Anonymous poster hash: 67ee5...915
Lutetium 71 Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Jeg tror ikke dette er så normalt men når jeg tenker på tid, hvor fort det går, og hvordan jeg aldri kommer til å ha oppleve akkurat dette øyeblikket gjør meg bare trist. Noen andre som har det sånn eller noen tips til å slutte å bli så lei meg? Anonymous poster hash: 67ee5...915 Det er surt å tenke på at noen av de fineste øyeblikkene bare kommer en eneste gang, kanskje i hele universets eksistens. På den annen side, slipper du å gjenoppleve de drit kjedelige øyeblikkene også. Sannsynligvis hadde du blitt møkkalei om du hadde gjenopplevd de fineste øyeblikkene også, om de hadde skjedd 2-300 ganger. (..og ja, slike tanker du har er nok ikke så veldig uvanlige)
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 Jepp.. Du er ikke alene om detAnonymous poster hash: f5bea...6b3
Infinite Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Jeg har det litt sånn. Tenker ofte på hvor fort tiden går og hvor "gammel" jeg faktisk begynner å bli. Ting som skjedde for tre år siden kan føles som om det var i går. Det er litt skremmende. Vil liksom ikke bli eldre, vil at tiden skal stoppe her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå