Gå til innhold

Blir lei meg når jeg tenker på tid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke dette er så normalt men når jeg tenker på tid, hvor fort det går, og hvordan jeg aldri kommer til å ha oppleve akkurat dette øyeblikket gjør meg bare trist. Noen andre som har det sånn eller noen tips til å slutte å bli så lei meg?

Anonymous poster hash: 67ee5...915
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Jeg tror ikke dette er så normalt men når jeg tenker på tid, hvor fort det går, og hvordan jeg aldri kommer til å ha oppleve akkurat dette øyeblikket gjør meg bare trist. Noen andre som har det sånn eller noen tips til å slutte å bli så lei meg?

Det er surt å tenke på at noen av de fineste øyeblikkene bare kommer en eneste gang, kanskje i hele universets eksistens.

På den annen side, slipper du å gjenoppleve de drit kjedelige øyeblikkene også. Sannsynligvis hadde du blitt møkkalei om du hadde gjenopplevd de fineste øyeblikkene også, om de hadde skjedd 2-300 ganger.

(..og ja, slike tanker du har er nok ikke så veldig uvanlige)

Skrevet

Jepp.. Du er ikke alene om det

Anonymous poster hash: f5bea...6b3

Skrevet

Jeg har det litt sånn. Tenker ofte på hvor fort tiden går og hvor "gammel" jeg faktisk begynner å bli. Ting som skjedde for tre år siden kan føles som om det var i går. Det er litt skremmende. Vil liksom ikke bli eldre, vil at tiden skal stoppe her :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...