Gå til innhold

sex i fylla

Fremhevede innlegg

Gjest stjerna
Skrevet

Hei,

jeg har ikke mye erfaring med drikking, så jeg lurer bare på om det er vanlig å bli veldig kåt når du er full, men likevel ha problemer med å få orgasme??

Jeg vet jo at alkohol senker hemningene og jeg får alltid lyst til å ha sex, men som sagt, det er nesten umulig å få orgasme. Vanlig?

Jente 21

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det varierer nok fra person til person, men jeg tror ikke det er så uvanlig. Men spiller det egentlig så stor rolle, om du nyter alt det andre? :sjarmor:

Gjest Poirot
Skrevet

Ja, det er ganske vanlig, også for menn.

Gjest gjest1
Skrevet

Han har problemer med å få den opp men så snart den er oppe blir den der, og den opplevelsen vil få meg til å bli alkis :sjarmor:

Skrevet

Men blir kåtere av alkohol, men sex"evnene" blir dårligere.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jeg blir ikke kåtere av alkohol, heller tvert om vil jeg si. Men mulig det bare er meg :)

Skrevet
Jeg blir ikke kåtere av alkohol' date=' heller tvert om vil jeg si. Men mulig det bare er meg :)[/quote']

Nei meg og. Fyllesex suger

Gjest Scorpion
Skrevet

Hei på deg

Det er vel egentlig veldig vanlig for begge kjønnene å bli opphisset når man drikker, danser osv. SELFØLGELIG er det en del som faller utenom.

Uansett, jeg blir kåt - dama blir kåt. Det som skjer med menn når du drikker, men ikke for mye - hvertfall meg - er at man blir "Maraton-mann" - dvs at det går LAAANG tid før det går for en.. Kjæresten blir da tilfredstilt gjerne 1 og 2 ganger før jeg er ferdig. Men, det er også veldig individuelt - noe som gjør det til et veldig vanskelig spørsmål å svare på.

Mitt råd til deg - IKKE sjenk gutten for mye - da får dere mer ut av det begge 2

Lykke til

Gjest GreenSky
Skrevet

Fyllesex er bra, mener jeg. :tommelsmil: Bare jeg ikke er for full, da.

Skrevet

Sexen som kommer etter å ha delt en flaske vin med sin kjære er ofte litt mer fri og uhemmet enn den man har til vanlig. Så jo ja....fylle sex er deilig.

Gjest GreenSky
Skrevet
Sexen som kommer etter å ha delt en flaske vin med sin kjære er ofte litt mer fri og uhemmet enn den man har til vanlig. Så jo ja....fylle sex er deilig.

Akkurat! :D

Skrevet

Akkurat! :D

Kall meg gjerne gammeldags(?) og kanskje litt uptight, men alkoholen gjør ihvertfall som sagt at jeg mister mine hemninger litt mer. Det er jo en gammel klisje, men for meg er det sånn. Og jeg tror det er mange barn som blir laget pga alkoholen gitt.

En annen fordel for menn er at med litt alkohol i blodet så kan man holde på lenger........har jeg hørt. Jeg har jo aldri hatt problemer med akkurat det. :oops:

Skrevet

Vi har hatt fullesex men det kan jeg bare si at det ble ikke noe serlig vellykka nei kan holde på uendelig ,noe du blir trøtt å sur av .

Skrevet

Hm... fordelen med å ha fast partner er at man slipper ONS-sex. Som alltid skjer i fylla. Og da får man gjerne fenomenet ølkuk. Som ikke er ønskelig for noe av partene. Nei, best å være LITT brisen, slik at man dropper et par hemninger, men ikke så full at man (gutten) knapt får den opp!

...er nå min mening.

Skrevet

jeg blir ofte kåt når jeg drikker, og det samme gjelder kjæresten. og vi har hatt skikklig bra fyllesex

men i går var det en skuffelse. han var nok litt for full, og fikk den bare halveis opp.. ikke spesielt deilig.. :cry:

• 3 år senere...
Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

kjekt å vite dette, hadde sex for første gang i helgen, etter at jeg hadde drukket, kunne ikke skjønne hvorfor det skulle ta så lang tid, om det var meg eller henne som var problemet eller stedet eller hva? =p men kjekt å få svaret hvertfall (:

Skrevet

Alkohol fjerner hemninger, men er det ikke slik at man får nedsatt følsomhet også? Jeg vet i alle fall at jeg ikke merker kulde og smerte når jeg er drita full, sex har jeg faktisk ikke prøvd i drita full tilstand. Men, for meg i alle fall, er det å kunne miste hemninger så sinnsykt win at litt nedsatt følsomhet ikke gjør noe. ^^

Skrevet
Alkohol fjerner hemninger, men er det ikke slik at man får nedsatt følsomhet også? Jeg vet i alle fall at jeg ikke merker kulde og smerte når jeg er drita full, sex har jeg faktisk ikke prøvd i drita full tilstand. Men, for meg i alle fall, er det å kunne miste hemninger så sinnsykt win at litt nedsatt følsomhet ikke gjør noe. ^^

Det stemmer at man får nedsatt førlighet.

Jeg har ikke fyllesex så ofte, men når jeg og kjæresten først har det, så er det som regel bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...