AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 Jeg har halvveis holdt på med to menn i det siste. Begge har sagt de er glade i meg, liker meg veldig godt og vil fortsette å være med meg. Likevel er de av ulike grunner ikke klare for noe forhold(med meg?). En av disse hadde jeg vært venn med i 7 måneder før vi hadde sex, og vi sov sammen hver natt uavhengig av om vi hadde sex eller ei. Han andre hadde jeg datet og hatt kontakt med i 3 måneder før vi hadde sex, så det er ikke det at jeg sprer bena for tidlig heller.. Hvor vanlig er det for menn å være slik? Er ikke bare disse to det har vært slik med, føler det har vært sånn i flere år, med 6-7 ulike menn. Jeg har hatt 2 kjærester rimelig nylig òg, men det har nesten virket som om det har gått over til "kun sex" ganske fort der og. Jeg tror ikke jeg er fullstendig uinteressant, holder på med en spennende utdannelse og kan prate om alt og ingenting med disse mennene. Hva er galt med meg? Hva gjør ei jente til kjæreste/konemateriale? Eller er det typen menn jeg treffer? Finner dem oftest gjennom felles venner, på skolen, eller på jobb. Aldri på byen. De er fra 24-31 år gamle. Anonymous poster hash: 731b3...32c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Kanskje ingen av dem synes det er så stas at du "halvveis holder på" med en til.. Synes ikke det er så rart at de ikke er klare for forhold, hvis dere ikke har holdt på så lenge, og du uansett styrer med to.... Sex etter tre måneder synes jeg er nokså fort jeg da. Men så har ikke jeg sex før forhold... Anonymous poster hash: 34c7d...854 1
Gjest SoccerPlayer Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Holder du på med begge samtidig??
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #4 Skrevet 19. august 2014 TS her. Jeg holdt ikke på med begge samtidig. Og de vet ikke om hverandre heller. Anonymous poster hash: 731b3...32c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå