AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Skrevet 19. august 2014 hei. Hadde 2positive el tester (kall de dag 1 og dag 2). Dag 3 var den negativ, og tempen økte med 0,45. Tempet kun noen dager etter dette og før EL. jeg vil tro at siden temping og el testen var "samkjørte", så har jeg hatt el?! I dag er jeg på dag 14 dpo (6 etter første positiv el test ). Har ikke fått mensen, ikke antydning som jeg pleier å få (med brunt utflod dagen før o.l). Har masse murringer, vondt o korsrygg, små kvalm, men har haty dette i mange dager. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Er ikke spess stresset e.l..Anonymous poster hash: 34248...eb6
Roseslime Skrevet 19. august 2014 #2 Skrevet 19. august 2014 Har akkurat på samme måte, men jeg har pco så syklusen min er helt ute og kjøre. Tror jeg. Gir det en uke for og se. Håper jo på spire tester igjen om noen dager. Ellers blir det blodprøve her.
Amarinda Skrevet 19. august 2014 #3 Skrevet 19. august 2014 Første PP var mensen min 14 dager forsinka.. :S Hadde da vært som klokka i månedene før. Mulig at stress kan virke inn på syklusen.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Ts her! I min 1 PP kom mensen akkurat på DPO 14, og jeg fikk en del brun utflod på DPO 13. Ja, det kan hende det er noe stress, men føler meg ikke stresset. Har vondt inni (greier ikke å forklare det bedre) i puppene. Ømt, og trøtt og små kvalm til tider. Ikke tatt noe test i dag, er 15 DPO), men mensen har fortsatt ikke kommet. Anonymous poster hash: 34248...eb6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Jeg tror nesten bare du må ta ny test om en uke, og kanskje dra til legen om mensen ikke kommer! Jeg er i samme situasjon jeg er over 60 dager over å skal ta test idag! Anonymous poster hash: 591ed...648
AnonymBruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Du er ikke 14 dager etter dop, hvis det er 6 dager siden positiv el-test. Dpo, står for days past ovulation altså dager etter eggløsning. Hvis du skulle være gravid er det alt for tidlig for at en test vil slå ut. Anonymous poster hash: b7f79...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå