AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #1 Del Skrevet 19. august 2014 INGEN aning hvor jeg skal plassere denne posten så blir det feil så beklager. Jeg skal overaske samboer med show på telenor arena, men det finnes jo ingen oversikt over rader og stolnr på nett... Jeg vet de har "delt" av seksjoner men , ser på billetter der det står rad 3 sete 39 og 40.. men jeg finner jo ikke ut om det er ok plasser.. SÅ er det noen som kan være behjelpelig med ente erfaring etter et kart en plass for å vite hvordan det funker? Scenen blir på ene kortsiden... Anonymous poster hash: 51658...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _LilleMy Skrevet 19. august 2014 #2 Del Skrevet 19. august 2014 Kartene over arenaen kommer helt an på hva som skjer i arenaen. Det er som regel et nytt kart for hver konsert/show, så prøv å google navnets show med kart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2014 #3 Del Skrevet 19. august 2014 finner det ingen plasser, verken på telenor arena eller billettservice.. det er snakk om top gear i november.. så frustrerende! Anonymous poster hash: 51658...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #4 Del Skrevet 20. august 2014 finner det ingen plasser, verken på telenor arena eller billettservice.. det er snakk om top gear i november.. så frustrerende!Anonymous poster hash: 51658...031 Da kan du ikke ha lett spesielt godt 😉 Salkartet står på arrangementets side på Telenor arena nettside. (Får ikke limt inn url her med telefonen, beklager)Anonymous poster hash: dc8fb...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2014 #5 Del Skrevet 20. august 2014 Her er bildet av salkartet Står jo på billetten hvilken inngang dere skal inn og hvilket felt dere skal sitte på. Rad 3 er langt fremme mot området ting foregår, så tror nok uansett at dere sitter ganske greit. Anonymous poster hash: dc8fb...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimis Skrevet 19. november 2014 #6 Del Skrevet 19. november 2014 Er dte best å sitte oppe på tribunen, eller ser man noe på de ekstratribunene( som antageligvis er stoler satt opp på bakkenivå)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå