Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller- vil vel ikke egentlig kalle det røykeslutt da det er lenge siden jeg sluttet. (År..).

Men av og til tar jeg en festrøyk eller røyker sammen med venninner. Dette hater kjæresten min. Han tar det dødens personlig og blir oppriktig SÅRET som han sier- dette til tross for at han ikke engang er tilstede når det skjer.

Men som han sier: han skal IKKE være sammen med en storrøyker!

Eh igjen- vi snakker om et par røyk på en jentekveld, aldri ellers og aldri med han til stede fordi da vet jeg han klikker.

I dag snakket vi om at jeg hadde hatt besøk av venninne i går kveld, og da begynte han "jeg VET dere røyka, jeg vet du lurer meg- det er helt uaktuelt å være sammen med en storrøyker jeg hater det!!!!"

Eh venninna mi røyker IKKE... Og uansett OM vi hadde gjort det så er det mitt liv, mitt valg.

Jeg får en følelse av at han kontrollerer meg og skal ha kontroll på alt jeg gjør- og det kveler meg!

Hva mener dere, vi er i 40åra, jeg hadde røkt i 15 år da jeg sluttet. Ikke i hovedsak pga han- men fordi jeg ønsker det selv!

Anonymous poster hash: eb77c...dd8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her: vi snakker SIGARETTER ikke hasj eller methamfetamin 😎

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Dette angår ham ikke, men er han veldig redd for at du skal begynne igjen? Har du prøvd å spørre ham hvorfor han reagerer så kraftig?

Skrevet

Sånn er kjæresten til ei venninne av meg også. Vi bruker av og til å snuse sammen og spesielt når vi drikker (som ikke er så ofte) og han blir sur! Irriterende

Anonymous poster hash: ae43e...da1
Skrevet

Han sier han er redd jeg skal begynne igjen- og greit nok det, er helt enig i at en røykende kjæreste er svææææært lite sjarmerende. Og jeg VET med meg selv at det aldri vil skje. Røykere er jo nesten en utstøtt gruppe- som det er pinlig å identifisere seg med.

Men samtidig har det vært en stor del av livet mitt i mange år og jeg føler jeg har nok kontroll til å ta en røyk i ny og ne.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...